http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در فولادشهر 09140699618 - ضامینس

یخچال های سامسونگ در چین، آفریقای جنوبی، مجارستان، آلمان، لوکزامبورگ و سوئد و کره جنوبی ساخته می شوند. لهستان و هند نیز تولید یخچال های سامسونگ را آغاز کرده اند.

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در فولادشهر

یخچال های سامسونگ در چین، آفریقای جنوبی، مجارستان، آلمان، لوکزامبورگ و سوئد و کره جنوبی ساخته می شوند. لهستان و هند نیز تولید یخچال های سامسونگ را آغاز کرده اند.

عمر یخچال، بستگی به شرایط محیط و نحوه نگهداری از آن دارد. معمولا عمر یخچال فریزر های سامسونگ 10 الی 15 سال می باشد، اما این بازه ی زمانی با توجه به مدل یخچال و نحوه نگهداری و رسیدگی به آن متفاوت است.

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در فولادشهر

انواع یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزر درب فرانسوی

یخچال فریزرهای درب فرانسوی دارای سه الی چهار درب هستند و طراحی بسیار زیبا و شکیلی دارند. یخچال فریزرهای درب فرانسوی سامسونگ دارای پهنای 80 سانتی متر هستند، تقسیم بندی های جالبی برای موادغذایی در این مدل یخچال فریزر صورت گرفته و در هر کشو، هر ماده غذایی بنا به دمای مناسب برای حفظ طعم، نگهداری می شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در شاهین شهر

میزان مصرف برق یخچال فریزرهای درب فرانسوی سامسونگ، بهینه سازی شده است. یخچال فریزر درب فرانسوی سامسونگ، دارای دو بخش یخچال و فریزر است و تهویه هر بخش نیز متناسب با نیازهایش طراحی شده است. قسمت یخچال دارای تهویه مرطوب و قسمت فریزر هوای سرد و خشک دارد و به سیستم خنک کننده دوگانه مجهز شده است. 

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

یخچال فریزر ساید بای ساید سامسونگ

یخچال فریزرهای ساید بای ساید سامسونگ دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا و کارایی بالایی هستند. عملکرد بهینه به همراه ظاهر شیک، از دلایل عمده پرطرفدار بودن این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ می باشد.

پهنای این یخچال فریزر حدود 90 سانتی متر است؛ البته فضای داخلی این یخچال فریزرها دارای عمق بیشتری است و فضایی عمیق و عریض را برای جای دادن مواد غذایی در اختیار شما قرار داده است. در یخچال فریزرهای ساید بای ساید نیز مانند یخچال فریزر درب فرانسوی، از سیستم تهویه دوگانه استفاده شده، به این صورت که قسمت یخچال دارای هوای مرطوب و قسمت فریزر نیز هوایی سرد و خشک دارد. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در خمینی شهر

یخچال فریزر دوقلو سامسونگ

یخچال های دوقلوی سامسونگ فضای زیادی از محیط آشپزخانه را به خود اختصاص می دهند. پهنای این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ حدود 120 سانتی متر است. این یخچال فریزر سامسونگ دارای 5 طبقه است و به راحتی می توان از این فضای اختصاصی بزرگ برای نگهداری مواد غذایی استفاده کرد. 

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ

یخچال فریزر بالا/ پایین سامسونگ

این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ برای فضاهای کوچک، کاملا مناسب هستند. پهنای 78 سانتی یخچال فریزر بالا/پایین سامسونگ باعث شده تا در مقایسه با سایر یخچال فریزرهای سامسونگ، به راحتی در آشپزخانه هایی با فضای کوچکتر قرار گیرد. یکی از مهمترین ویژگی های این دسته از یخچال فریزرهای سامسونگ، این است که می توان دمای قسمت فریزر را مانند یخچال تنظیم کرد و مواد غذایی یخچالی را در آن نگهداری نمود. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در فولادشهر

نحوه تشخیص یخچال فریزر سامسونگ اصلی از تقلبی

منظور از یخچال فریزرهای تقلبی، یخچال فریزرهای تولید شده توسط سایر برندهای داخلی است که بعضی سودجویان از لیبل های تقلبی سامسونگ بر روی این دسته از محصولات لوازم خانگی سامسونگ استفاده می کنند و قیمت آنها را بالاتر از یخچال فریزرهای داخلی و کمتر از یخچال فریزرهای اصلی سامسونگ تعیین نموده اند تا به این ترتیب، مشتری را فریب دهند.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

به عنوان نمونه برای خرید مدل دو قلوی یخچال فریزر سامسونگ، باید ابتدا نام کامل و مدل آن را از فروشنده بپرسید. در یخچال فریزرهای دو قلوی سامسونگ، هر کدام از قسمت های یخچال و فریزر دارای مدل های متفاوتی هستند. از فروشنده بخواهید عکس کامل یخچال به همراه قسمت های داخل آن را برای شما ارسال کند.

سپس اسم کامل مدل یخچال و فریزر را در گوگل جستجو کنید. اگر این مدل در سایت اصلی سامسونگ موجود و ذکر شده باشد، یعنی یخچال فریزر سامسونگی که قصد خرید آن را دارید اصل و در غیر این صورت احتمال تقلبی بودن آن زیاد است. به ظاهر و عکس های آن با جزئیات کامل نگاه کنید، که دقیقا همان باشد، چون گاهی اوقات یک مدل شبیه مدل اصلی تولید می کنند و روی آن می زنند یک برچسب و به نام سامسونگ اصلی می فروشند.

نکته دیگری که اصل بودن سامسونگ را به شما ثابت می کند، برچسب هایی است که روی یخچال فریزر هک شده، اگر برچسب کشور یا پرچم کشور روی یخچال فریزر سامسونگ وجود داشته باشد، بدانید که تقلبی است چون این کار مرسون نیست.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در شاهین شهر 

یخچال فریزر سامسونگ در کشور کره تولید می شود و در ایران مونتاژ می شود. این محصولات با گارانتی و خدمات پس از فروش مناسبی عرضه می شوند و نمایندگی سامسونگ در تمام شهرهای ایران وجود دارد، به همین دلیل در صورتی که یخچال فریزر شما خراب شود، می توانید قطعات آن را در نمایندگی شهر خود بیابید و آن را تعمیر کنید.

مصرف انرژی محصولات سامسونگ هم کم است، بنابراین با استفاده از یخچال فریزر سامسونگ، هزینه برق مناسب خواهد بود و می توانید با خیال راحت از مدل های مختلف این یخچال فریزر استفاده نمایید.

در صورتی که یخچال فریزرهای خارجی یا برندهای ناشناخته ای که نمایندگی ندارندخراب شوند، امکان تعمیر ندارند و کل هزینه ای که برای خرید یخچال فریزر کردید هدر می رود. 

یخچال فریزر سامسونگ

نحوه محاسبه فوت یخچال

اطلاع از فوت یخچال، کار دشواری نیست و روش ساده ای نیز برای محاسبه آن وجود دارد؛ به این ترتیب که در ابتدا درب یخچال را باز کرده و عمق یخچال را از لبه تا انتها محاسبه کنید. اگر این عدد، بر حسب سانتی متر به دست آمده است آن را بر 30 تقسیم کنید تا به فوت تبدیل شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر

در مرحله دوم، ارتفاع و پهنای یخچال را نیز از داخل محاسبه کرده و به فوت  تبدیل کنید. حال این اعداد را در هم ضرب کنید تا فوت یخچال به دست بیاید. همین مراحل را در مورد فریزر نیز انجام دهید، سپس اعداد به دست آمده را با هم جمع کنید تا فوت یخچال فریزر به دست آید.