http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر - ضامینس

بهترین نمایندگی نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب - تعمیر انواع مدل های لباسشویی در اصفهان

نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر زیر نظر شرکت ضامینس

           شماره تماس تکنسین :  09136446779 مهندس اقبال 

                                                09140699618 مهندس اقبال

برای درخواست آنلاین تعمیر لباسشویی مدیا در خمینی شهر اصفهان می توانید از طریق چت واتس آپ سایت مراجعه کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

فروش قطعات اصلی مدیا در اصفهان:

فروش برد لباسشویی مدیا در اصفهان

فروش لاستیک درب ماشین لباسشویی مدیا در اصفهان

فروش موتور لباسشویی مدیا در اصفهان با ضمانت ضامینس

فروش میکروسویچ لباسشویی مدیا در اصفهان 

عیب یابی لباسشویی مدیا:

خرابی شیر ورودی لباسشویی مدیا

شیر ورودی لباسشویی مدیا را باید بررسی کنید تا مطمئن شوید شیر خراب است یا خیر و در صورت خرابی آن را تعویض یا تعمیر کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی پاکشوما در اصفهان

     تعمیرات تخصصی سامسونگ: نمایندگی یخچال سامسونگ در اصفهان

وجود مشکل در شیلنگ های لباسشویی مدیا

برای این منظور شیلنگ ‌ها حتما باید بررسی شوند که تا نشده باشند، نشتی نداشته باشند و یا کیپ نشده باشند.

خرابی شیر برقی لباسشویی مدیا

آب پس از خروج از شیر ورودی به شیلنگ، سپس به شیر برقی می ‌رسد و سپس به داخل لباسشویی مدیا انتقال می ‌یابد ولی اگر این قطعه با مشکل رو به رو شود لباسشویی  مدیا آبگیری نمی ‌کند و شیر برقی اجازه ورود آب را نمی ‌دهد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف آباد

کثیفی فیلتر‌های ورودی لباسشویی مدیا

در ورودی شیر برقی یک فیلتر قرار دارد که اجازه ورود شن، پوسیدگی شیلنگ و … را به داخل لباسشویی مدیا نمی ‌دهد.

نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر

از دیگر دلایل آبگیری نکردن لباسشویی مدیا کم بودن فشار آب است:

شیر آب لباسشویی مدیا برای آبگیری به حداقل 20 psi فشار آب نیاز دارد و اگر فشار آب کمتر از این مقدار باشد نمی ‌تواند لباسشویی مدیا آبگیری کند.

یکی دیگر از رایج ترین مواردی که در عیب یابی و تعمیر لباسشویی مدیا می توان اشاره کرد استفاده نشدن از مواد شوینده توسط دستگاه است. علت اصلی این مشکل در خیس شدن پودر شستشو و ایجاد گرفتگی در محفظه لباسشویی  مدیا است. این محفظه را هر چند وقت یکبار تمیز کنید و گرفتگی ها را برطرف کنید. کیفیت مواد شوینده ای که استفاده می کنید بسیار مهم است؛ ممکن است لباسشویی مدیا سالم باشد اما پودری که استفاده می کنید در آب حل نمی ‌شوند که باید برای رفع مشکل لباسشویی مدیا آن ها را عوض کنید. به تاریخ مصرف پودر مورد استفاده تان توجه کنید که نگذشته باشد و التبه میزان مصرف پودر به برنامه مربوط باشد 

نمایندگی لباسشویی الجی در خمینی شهر

شیلنگ تخلیه لباسشویی مدیا

بیشتر اوقات دلیل عدم تخلیه مناسب لباسشویی مدیا شما این است که شیلنگ تخلیه بسته شده است. بنابراین شیلنگ آن را جدا کرده و گرفتگی آن را چک کنید. همچنین:

شیلنگ تخلیه را چک کنید که پیچ نخورده باشد.

فیلترهای صافی که ممکن است در شیلنگ تخلیه قرار داشته باشد را بررسی کنید.

شیلنگ تخلیه باید بالاتر از سطح آب در پمپ تخلیه باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد

پمپ تخلیه لباسشویی مدیا

اگر حدس می زنید که پمپ تخلیه شما دچار ایراد شده و مسدود شده است، باید پمپ را تخلیه کنید، شیلنگ را برای اشیاء خارجی جدا کرده و آن ها را چک کنید. ورودی های پمپ را فراموش نکنید. برای بررسی دقیق تر ممکن است نیاز باشد پمپ را از لباسشویی مدیا جدا کنید. اگر پمپ مشکل داشته باشد، احتمال اینکه قفل و یا مسدود شده باشد وجود دارد. موتور به کار خود ادامه می دهد و تلاش می کند پمپ را روشن کند. و ممکن است پمپ بسوزد یا بشکند، حتی این احتمال وجود دارد که قرقره بشکند. اگر موتور با این وضعیت به کار خود ادامه دهد، وضعیت بدتر هم می شود، که می تواند حتی باعث توقیف موتور شود. ممکن است تیغه پروانه شکسته شود. پس بسیار مهم است که به این مسائل توجه کنید.

ضامینس

مواد شوینده لباسشویی مدیا

استفاده زیاد از مواد شوینده، باعث ایجاد لجن خواهد شد و لجن بیش از حد از تخلیه به موقع و درست لباسشویی مدیا جلوگیری می کند.

اگر ماشین لباسشویی مدیا شما سر و صدای زیادی دارد و به اطراف خود حرکت می کند، باید برای برطرف کردن مشکل آن حتما اقدام کنید، ولی به صورت کلی راه حل این مشکل بسیار ساده است. احتمالات و راه حل های برای این مشکل عبارت اند از:

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی برانت در فولادشهر اصفهان

1-تراز نبودن لباسشویی مدیا

اگر ماشین لباسشویی مدیا شما روی زمین تراز نباشد، مطمئنا لباسشویی مدیا به اطراف خود حرکت می کند. مثل چرخش های نامناسب به راحتی می توانند لباسشویی مدیا را به حالت لرزش و حالت خاموش برسانند و اگر لباسشویی مدیا در یک سطح ناهموار قرار گرفته باشد حتی بیشتر تکان می خورد.

2-پایه های لباسشویی مدیا در وضعیت نامناسب قرار دارند

لباسشویی های مدیا طوری طراحی شده اند که باید بر روی کف زمین تنظیم شوند. دو پایه جلوی آن دارای مکانیزم تراز کردن همراه با مهره قفل است تا بتواند در جای خود ایمن و محکم باشد. هر پایه را در ارتفاع صحیح تنظیم کرده و قفل را محکم کنید تا از حرکت پایه ها جلوگیری شود. به محض تنظیم شدن، نباید دو پایه جلوی آن را حرکت دهید. دو پایه عقب لباسشویی مدیا ، طراحی ای مشابه با پایه های جلو دارند و ممکن است خودشان تنظیم شوند. برای اینکه خودشان خودکار تنظیم شوند، لباسشویی مدیا خود را به سمت جلو روی پاهای جلویی اش به طوری که پایه های عقب تقریبا سه اینچ در هوا باشند نگه دارید. آن را به آرامی سرجایش قرار دهید تا پایه ها به طور خودکار تنظیم شوند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد

3-بار نامتعادل لباسشویی مدیا

اگر ماشین لباسشویی مدیا از تعادل خارج شده باشد، باید لباسشویی مدیا را باز کرده و بار را تنظیم کنید. اگر بخواهید لباس های زیادی را به یکباره بشویید، ماشین لباسشویی مدیا از حالت تعادل خارج می شود. این اضافه بار باعث می شود ماشین لباسشویی مدیا نامتعادل شود و به درستی نچرخد. در صورتی که لباس ها به طور مساوی در سبد توزیع نشوند این مشکل پیش می آید. اگر این مشکل را دارید، برای کمک به تعادل ماشین باید میزان بار را در طول چرخه تنظیم کنید. شما میزان بار را کم کنید و یا لباس ها را به طور یکنواخت درون سبد قرار دهید. 

4-صدای ضربه های محکم و ناگهانی در ماشین لباسشویی مدیا

این صدا ممکن است به خاطر وجود یک شی در قسمت تخلیه لباسشویی مدیا باشد. ممکن است سهوا یک سکه یا هر شی دیگری که در جیب مانده است هنگام شستشو در این قسمت رفته باشد. پس بخش تخلیه را بررسی کرده و اشیاء خارجی را از آن در آورید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی مدیا در خمینی شهر

عواملی که موجب برق داشتن لباسشویی مدیا می شوند:

1)سیم اتصال به زمین

لباسشویی مدیا دارای یک سیم کشی مخصوص به نام سیم اتصال به زمین است که باید آن را به لوله فاضلاب یا ستون آهنی خود ساختمان متصل کرد. سیم اتصال به زمین را نباید به هیچ عنوان به لوله آب وصل کرد. اگر سیم اتصال به زمین به لوله آب وصل شود ممکن است دچار اتصالی و باعث برق دار شدن بدنه لباسشویی مدیا شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر یخچال نیکسان در فولادشهر 

2)خرابی هیتر ماشین لباسشویی مدیا 

هیتر در لباسشویی مدیا گرما تولید می‌کند و در صورتی که فرسوده شود با آب اتصالی پیدا خواهد کرد و در نهایت باعث این مشکل خواهد شد.

3)نشتی و آبریزی لباسشویی مدیا 

اگر لباسشویی مدیا نشتی آب داشته باشد باعث افزایش یافتن امکان برق گرفتگی در دستگاه خواهد شد. برای اینکه برق ماشین از بین رود و خطر برطرف شود باید نشتی آب را برطرف کرد.

4)خرابی سیم کشی در لباسشویی مدیا

اگر روکش سیم ‌ها از بین رفته یا دچار پوسیدگی شده باشد احتمال اینکه لباسشویی مدیا برق دار شود وجود دارد. اگر سیم کشی اصلاح شود این مشکل برطرف خواهد شد.

5)خرابی موتور لباسشویی مدیا 

گاهی اوقات ممکن است موتور ماشین لباسشویی مدیا نیم سوز شود و به بدنه هم وصل باشد. در چنین شرایطی قطعا بدنه لباسشویی مدیا دارای برق می ‌باشد. اگر آن را لمس کنید ممکن است به شما آسیب وارد کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر یخچال هاردستون در نجف آباد 

6)خرابی پریز برق لباسشویی مدیا 

گاهی اوقات تنها یک دلیل ساده مثل خراب بودن پریز برق، باعث برق دار شدن لباسشویی  مدیا می ‌شود. اگر متوجه شدید که لباسشویی مدیا شما دارای برق می ‌باشد حتما پریز برق را بررسی کنید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید. در صورتی که پریز مشکل دارد آن را تعویض کنید و یا پریز دیگر را برای روشن کردن ماشین لباسشویی مدیا مورد استفاده قرار دهید.

هزینه تعویض بلبرنگ ماشین لباسشویی مدیا:  اجرت تعویض بلبرینگ در ماشین لباسشویی مدیا در مدل های مختلف ماشین لباسشویی مدیا متفاوت است تعرفه تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی مدیا بستگی به نوع فعالیت در تعمیر لباسشویی مدیا میباشد به عنوان مثال نوع سرویس شستشو تعویض سه نظام و... میباشد میانگین اجرت تعویض بلبرینگ از 800 هزار تومان تا 1300 هزار تومان متغیر میباشد