http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

💫نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در خمینی شهر 09140699618

یخچال فریزر سامسونگ مدل HM34 دارای گنجایش معمولی و ظرفیت 25 فوت می باشد و برای قرار گرفتن مواد غدایی متوسط، مناسب است.

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در خمینی شهر

بهترین مدل یخچال فریزر سامسونگ 

یخچال سامسونگ ساید بای ساید مدل HM34

یخچال فریزر سامسونگ مدل HM34 دارای گنجایش معمولی و ظرفیت 25 فوت می باشد و برای قرار گرفتن مواد غدایی متوسط، مناسب است. نمودار مصرف انرژی این یخچال پرفروش A+ است و کمپرسور اینورتر دیجیتال دارد که باعث کم شدن مصرف انرژی یخچال شده است.

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در خمینی شهر

از طریق پنل کنترل نصب شده روی بدنه این یخچال، می توان تنظیمات دلخواه مورد نظر را اعمال کرد. سیستم های خنک کننده این یخچال از یکدیگر جدا هستند و به همین دلیل، بوی غذاها با هم مخلوط نمی شود ، آب سرد کن موجود در این مدل یخچال باعث شده دیگر نیازی برای تهیه آب سرد به صورت جداگانه نباشد. از ویژگی مثبت این محصول می توان به سیستم خنک کننده‌ی دوگانه Twin Cooling نیز اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در فولادشهر

یخچال و فریزر سامسونگ مدل G26

مدل یخچال ساید سامسونگ مدل G26 با بدنه استیل جزو دومین محصول پرفروش یخچال های سامسونگ محسوب می شوند که علاوه بر طراحی زیبایی که دارد ، از کیفیت خیلی خوبی هم برخوردار هستند . این مدل با ظرفیت 637 لیتر وارد بازار شده که یخچال آن حدود 414 لیتر گنجایش دارد و گنجایش فریزر آن حدود 223 لیتر است.

معمولا این گنجایش برای یک خانواده نسبتا پر جمعیت می تواند مناسب باشد . این مدل یخچال بی صدا که دارای فناوری سرمایشی جداگانه است قیمت نسبتا بالایی دارد ولی با این حال کیفیت بالای این یخچال باعث شده تا دومین یخچال برتر و پرفروش سامسونگ شمرده شود ، یکی از معایب این یخچال مصرف انرژی بالای آن است.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RL730

از بهترین مدل های یخچال فریزر سامسونگ، مدل RL730 است. این محصول با طراحی زیبا و مدرن و مصرف انرژی پایین ++A محبوبیت زیادی از سوی خریداران کسب نموده است. این مدل با داشتن صفحه نمایش لمسی امکان تنظیم کردن روی یخچال را فراهم نموده و به زیبایی آن افزوده است، برای روشنی داخل از چراغ LED استفاده شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در شاهین شهر 

این مدل گرمای بسیار کمی تولید می کند، وجود کمپرسور اینورتر باعث شده تا مصرف انرژی پایین داشته باشد. از مزیت های این نوع یخچال، می توان به طول عمر بالا و صدای کم آن اشاره نمود. وجود سیستم گردش هوا باعث می شود، هوای سرد به خوبی در همه قسمت های یخچال جریان داشته باشد. این یخچال به 5 سنسور هوشمند مجهز می باشد که می تواند به خوبی میزان دما و رطوبت داخل یخچال را کنترل نماید.

یخچال و فریزر سامسونگ POLARIS SL

از بهترین مدل های یخچال فریزر سامسونگ می توان به این مدل نیز اشاره نمود. یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل POLARIS SL محصول جدیدی و مناسب برای خانه های ایرانی است، این یخچال دارای 741 لیتر گنجایش است که 478 لیتر این مدل برای یخچال و 263 لیتر آن برای فریزر می باشد.

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ

گرید مصرف انرژی این دستگاه A بوده و در گروه یخچال های کم مصرف قرار دارد. پنل کنترلی دستگاه با انتخاب یخ یا آب خنک روی در بفریزر نصب شده است و دارای یک پدال زیبا و بادوام نیز هست تا دسترسی به آب یخ راحت تر شود. از معایب این مدل میتوان به وزن 150 کیلوگرمی آن اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RR30-RZ30

یخچال فریزر دو قلو سامسونگ مدل RR30-RZ30 مجموعه کار آمدی به شمار می رود وشامل یک یخچال و یک فریزر است که در کنار هم قرار دارد که می توان هر یک از این دو را به تنهایی استفاده کرد و لزومی نیست که کنار هم قرار بگیرند، فریزر این مدل دارای کشو های بزرگ و طبقات مختلف است تا نگهداری و انجماد مواد غذایی به سرعت و آسانی انجام شود، روی درب فریزر این مدل طبقاتی کوچک در نظر گرفته شده است تا مواد غذایی با بسته بندی کوچک در آن قرار گیرد.

یخچال و فریزر سامسونگ مدل RS25

یخچال ساید بای ساید سامسونگ مدل RS25 که دیگر یخچال محبوب سامسونگ است، گنجایش 25 فوت دارد و دو رنگ به فروش می رسد. این فضا برای خانواده های 3 نفره مناسب است. فوت معیار درستی در اندازه گیری ظرفیت یخچال نیست، اما متاسفانه بسیاری از افراد فوت را واحد اندازه گیری در نظر می گیرند.

اندازه درست ظرفیت این یخچال به اندازه 511 لیتر می باشد که 334 لیتر آن یخچال و 118 لیتر آن فریزر است. در این مدل هم مانند مدل های دیگر از دو جریان هوا تقسیم شده و از دو سیستم کنترل دما برای نگهداری مقدار رطوبت و میزان سرما در یخچال و فریزر استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

تاریخچه شرکت سامسونگ

سامسونگ (Samsung) شرکت کره‌ای با فعالیت بین‌المللی است و مرکز آن در شهرک اداری سامسونگ تاون سئول قرار دارد. این شهر، یک مرکز اداری و پارک فناوری اطلاعات است و به‌طور کامل به سامسونگ و زیرمجموعه‌های متعدد آن تعلق دارد. زمینه‌های فعالیت شرکت سامسونگ بسیار متنوع است؛ اما می‌توان تمرکز آن را از سال ۱۹۶۹ و با تأسیس سامسونگ الکترونیکس، روی دنیای الکترونیک و فناوری دانست.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

سه‌ دهه‌ی اولیه‌ی فعالیت سامسونگ در زمینه‌های مختلف از صادرات تا صنایع غذایی و بیمه متنوع بوده است. پس از آن سامسونگ وارد حوزه‌ی الکترونیک شد و یک دهه بعد، صنعت ساخت‌وساز و تولید کشتی را به فعالیت‌های خود اضافه نمود. با شروع دهه‌ی ۲۰۰۰، فعالیت‌های سامسونگ بیش‌ازپیش جهانی شده و خصوصا بخش الکترونیک آن فعالیت‌هایی جدی در این زمینه داشته است.

در حال حاضر زیرمجموعه‌های اصلی صنعتی سامسونگ سه واحد Samsung Electronics ،Samsung Heavy Industries و Samsung C&T هستند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر 

البته این شرکت در حوزه‌های دیگر نیز زیرمجموعه‌های بسیار بزرگی دارد که از آن‌جمله می‌توان به شرکت بیمه‌ی عمر سامسونگ، سامسونگ اورلند،مدیر پارک سرگرمی Everland، قدیمی‌ترین مرکز تفریحی کره‌ی جنوبی و Cheil Worldwide را نام برد. شرکت چیل ورلدواید آژانس تبلیغاتی سامسونگ است که در زمره‌ی بزرگ‌ترین آژانس‌های جهانی در این صنعت شناخته می‌شود.

یخچال فریزر سامسونگ

در حال حاضر زیرمجموعه‌ی الکترونیک و مخصوصا گوشی‌ موبایل و نیمه‌هادی‌ها، درآمد اصلی را برای غول کره‌ای بر عهده دارند. بخش موبایل سامسونگ در سال‌های اخیر به قدری رشد داشته که محصولات آن چند سالی است به‌عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌‌های هوشمند در جهان شناخته شده است.