http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در شاهین شهر ☎️ 09140699618

تنها چند راه برای شناخت یخچال ال جی اصل وجود دارد، یکی از اصلی ترین راه‌ ها این است که مدل اصلی دستگاه را از فروشنده سوال کنید و یا روی بدنه دستگاه مشاهده کنید و آن را در گوگل جستجو کنید، اگر این محصول سایت برند ال‌ جی موجود بود که می توان با اطمینان از اصل بودن کالا، اقدام به خرید نمود و اگر پس از استعلام شماره سریال یخچال ال جی، مدل مورد نظر در سایت ال ‌جی موجود نبود، می توان به تقلبی بودن یخچال پی برد.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در شاهین شهر 

تشخیص یخچال ال جی اصل از تقلبی

تنها چند راه برای شناخت یخچال ال جی اصل وجود دارد، یکی از اصلی ترین راه‌ ها این است که مدل اصلی دستگاه را از فروشنده سوال کنید و یا روی بدنه دستگاه مشاهده کنید و آن را در گوگل جستجو کنید، اگر این محصول سایت برند ال‌ جی موجود بود  که می توان با اطمینان از اصل بودن کالا، اقدام به خرید نمود و اگر پس از استعلام شماره سریال یخچال ال جی، مدل مورد نظر در سایت ال ‌جی موجود نبود، می توان به تقلبی بودن یخچال پی برد.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در شاهین شهر

امکانات یخچال ال جی 

یکی از مهم ترین مسائل در بررسی کیفیت یخچال ال جی، امکانات این یخچال ها می باشد؛ یکی از اصلی ‌ترین دلایل خرید مصرف کنندگان، امکانات یخچال ال جی است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر 

از مهم ترین امکانات این یخچال ها می توان به مجهز بودن به سیستم تصفیه‌ی آب و کمپرسور عالی و صرفه ‌جویی این یخچال در مصرف انرژی اشاره نمود. یخچال های ال جی میزان صدای بسیار پایینی دارند و در عین حال دارای گنجایش و دوام بالایی هستند.

از بهترین امکاناتی که شرکت ال‌جی برای یخچال های خود قرار داده است ۱۰ سال گارانتی برای کمپرسور یخچال است که این یکی از امکانات مهم یخچال های ال جی به شمار می آید.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

بررسی تاریخچه کارخانه تولید کننده یخچال الجی

این برند یکی از دو غول کره در تولید محصولات خانگی است و ۷۰ سال است که در تولید لوازم مختلف فعالیت دارد. برند ال جی نوآوری و طراحی خوبی در تولید محصولاتی مانند رادیو، تلویزیون، یخچال در کره داشته است و جزو اولین سازندگان این محصولات در کشور کره بوده است.

ال‌جی در سال ۱۹۶۶ اولین تلویزیون سیاه و سفید خود را طراحی، تولید و عرضه کرد و تقریباً دو سال بعد سیستم های تهویه مطبوع را وارد بازار نمود، همچنین او در سال های بعد اقدام به تولید تلویزیون های رنگی و دیگر لوازم خانگی کرد که در خارج از کشور مانند کشورهای آمریکا و اروپا طرفداران زیادی یافت. یخچال های ال جی نیز جزو بهترین یخچال های موجود در کل دنیا است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

خدمات پس از فروش یخچال ال جی 

خدمات پس از فروش یخچال ال جی شامل گارانتی و ضمانت نامه هایی است که این شرکت برای تمامی محصولات تولید شده خود ارائه داده و آن را هنگام خرید به خریدار تحویل می دهد، این خدمات توسط نمایندگانی که در شهرهای مختلف ایران دارد به مشتریان خود ارائه می دهد.

رقابت یخچال الجی با محصولات داخل و خارج از کشور 

بارها شنیده اید که دو غول لوازم خانگی کره ال جی و سامسونگ هستند، بنابراین اصلی‌ ترین رقیب ال جی در خارج از کشور سامسونگ است که در سال‌ های اخیر رقابت مستمری با الجی داشته است. برای مقایسه بهتر محصولات قبل از خرید؛ نگاهی به یخچال ساید سامسونگ داشته باشید. برندهای ایرانی مانند برند اسنوا و سینجر جزو پرفروش ترین برند های ایرانی هستند.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی

ویژگی های یخچال الجی 

یخچال ال‌ جی تمام آنچه را که یک خریدار از یک یخچال می خواهد با قیمتی مناسب و کیفیتی عالی ارائه داده و هرگونه عملکردی که او توقع دارد را در طراحی یخچال به کار برده است تا خریداران این یخچال، با خرید این محصول نیاز بهخرید یخچال اضافی دیگری نداشته باشند.

از جمله ویژگی‌ های خاص یخچال های ال جی؛ می توان به طراحی، ظرافت و زیبایی آن ها و همچنین میزان مصرف انرژی مناسب این محصول اشاره نمود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر

معرفی بهترین مدل های یخچال ال جی

یخچال فریزر J348

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی دارای ظرفیت برابر با889 لیتر (32 فوت) است. برخی فروشگاه ها آن را با عنوان یخچال فریزر 34 فوت ال جی نیز معرفی می کنند که کاملا تبلیغاتی می باشد. عمق این یخچال فریزر کمی بیشتر از یخچال فریزر های ساید بای ساید استاندارد است که همین موضوع باعث شده تا ظرفیت بیشتری داشته باشد. یخچال فریزر J348 دارای 4 طبقه در بخش یخچال و 4 طبقه در بخش فریزر می باشد.

این محصول یکی از یخچال فریزر های هوشمند ال جی است و امکان اتصال بی سیم و از طریق Wi-Fi به شبکه و اینترنت را دارد و از اینترنت اشیاء (IoT) و نرم افزار LG ThinQ پشتیبانی می کند. با نصب نرم افزار مذکور روی گوشی هوشمند اندرویدی یا iOS، به راحتی می توان این یخچال فریزر را از طریق موبایل خود مدیریت و کنترل کرد. یخچال فریزر پیش روی شما دارای سیستم عیب یاب هوشمند یا Smart Diagnosis است و می تواند ایرادات احتمالی به وجود آمده را به شما اطلاع دهد.

این یخچال فریزر دارای قابلیت Express Cool و Express Freeze می باشد. با فعال کردن  این قابلیت دمای بخش یخچال در کمترین زمان ممکن به حد مطلوب می رسد و بخش فریزر در کمترین زمان ممکن خنک خواهد شد و مواد غذایی سریع تر فریزر می شوند. این قابلیت ها برای زمانی که یخچال فریزر مدت طولانی خاموش مانده بسیار مناسب می باشد تا دمای یخچال و فریزر در کمترین زمان ممکن به حد مورد نظر برسد. 

یخچال فریزر J348دارای سیستم No Frost است و یکی از یخچال فریزر های بدون برفک ال جی به شمار می آید. ال جی این یخچال فریزر را به تکنولوژی Hygiene Fresh+ مجهز نموده است. این تکنولوژی در واقع یک فیلتر هوای پیشرفته است که از 4 لایه فیلتر و نور فرابنفش (UV) برای از بین بردن باکتری ها و بوی بد داخل یخچال بهره می برد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف آباد

یخچال فریزر ال جی X29

یخچال فریزر ال جی X29 دارای سیستم No Frost می باشد و جزو یخچال فریزر های بدون برفک ال جی است و ظرفیت 20 فوت یا 570 لیتر دارد. ظرفیت این محصول نیز 508 لیتر می باشد. این محصول از نوع چهار درب و بالا پایین است که با عنوان یخچال فریزر فرنچ یا درب فرانسوی در بازار شناخته می شود.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

یخچال فریزر اینورتر ال جی به تکنولوژی LINEAR Cooling مجهز است که با جلوگیری از نوسان زیاد دما در یخچال و فریزر، به تازه نگهداشتن مواد غذایی کمک می کند. الجی این محصول را به سیستم Multi Air Flow مجهز نموده که باعث پخش شدن دما بصورت یکنواخت بین یخچال و فریزر می شود. این یخچال به تکنولوژی Door Cooling+ نیز مجهز است که مواد غذایی موجود روی درب یخچال سریع تر و بصورت یکنواخت خنک می کند.

ال جی این یخچال فریزر را به قابلیت InstaView مجهز نموده که تا با 2 بار ضربه زدن روی قسمت شیشه ای یخچال، بدون باز کردن درب یخچال، داخل آن قابل مشاهده باشد. این یخچال فریزر دارای دستگیره Track Handle و دکمه مخفی برای باز کردن قسمت اینستاویو است.

یخچال فریزر ال جی

این محصول دارای یک آب ریز و یخ ساز خودکار با طراحی فوق باریک یا Slim SpacePlus Ice System است که روی درب سمت چپ یخچال تعبیه شده. این یخچال فریزر قابلیت اتصال به آب شهر را دارد و حتی می تواند بصورت خودکار یخ تولید کند. به کمک دکمه لمسی که در قسمت آب ریز می توان انتخاب کرد که یخ خروجی بصورت حبه ای باشد یا خرد شده و همچنین دارای قابلیت Door Alarm است و در صورتی که درب یخچال باز بماند می تواند از طریق نرم افزار LG ThinQ اطلاع دهد.