http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف آباد - ضامینس

بهترین نمایندگی نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف آباد با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب - تعمیر انواع مدل های لباسشویی در اصفهان

نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف آباد

                                                               09140699618//09136446779 مهندس اقبال

برای درخواست آنلاین تعمیر لباسشویی کنوود در نجف آباد اصفهان می توانید از طریق چت واتس آپ سایت مراجعه کنید.

عیب یابی لباسشویی کنوود

صافی ها و شیلنگ های تأمین آب لباسشویی کنوود:

لباسشویی کنوود به کمک شیلنگ های لاستیکی که برای تامین آب ماشین لباسشویی به شیر آب شهری متصل می شوند، آبگیری را انجام می دهد. گاهی حتی طول این شیلنگ ها به 2 تا 3 متر نیز می رسد. در انتهای شیلنگ و در محل اتصال به شیر، صافی ها یا فیلترهای کوچکی وجود دارند که جهت جلوگیری از ورود رسوبات و مواد موجود در آب به داخل لباسشویی و شیر برقی، استفاده می شوند.

سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار لباسشویی کنوود:

سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی که یک سوئیچ فشاری است، ولتاژ برق ورودی به شیر برقی را کنترل می کند. درواقع جریان از تایمر یا برد الکترونیکی به سوئیچ فشار و از این قطعه به شیر برقی می رسد. در صورتی که سوئیچ سطح آب ایراد داشته باشد، ممکن است پیش از رسیدن آب به مقدار مناسب جریان را از شیر برقی قطع کند و یا از همان ابتدا این کار را انجام دهد که در این حالت باید تعویض شود. 

نمایندگی لباسشویی کنمور در نجف آباد

سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی کنوود:

تایمر مکانیکی در مدل های قدیمی تر لباسشویی کنوود استفاده می شود و در مدل های جدیدتر به جای این قطعه از برد الکترونیکی استفاده می شود. تایمر یا برد وظیفه هدایت جریان الکتریکی به قطعات مختلف از جمله شیر برقی را برعهده دارد که در حین مرحله آبگیری سیکل شستشو اینکار را انجام می دهد. اگر ایرادی در تایمر یا برد لباسشویی کنوود وجود داشته باشد ممکن است ولتاژ لازم برای عملکرد شیر برقی به آن نرسد و آبگیری انجام نشود که راهکار موجود در این حالت تعویض تایمر یا برد است. برای تست تایمر باید در حین مرحله آبگیری، ولتاژ کنتاکت های تایمر یا پایانه های الکتریکی برد اندازه گیری شود. این اندازه گیری به خاطر خطر برق گرفتگی باید توسط تعمیرکار مجاز و حرفه ای انجام شود.

برای تعمیر برد لباسشویی کنوود در نجف اباد اصفهان با ما در تماس باشد

فشار آب:

شیر برقی لباسشویی کنوود برای عملکرد صحیح خود به حداقل فشار آبی در حدود 20 psi نیاز دارد. بنابراین کم بودن فشار آب آشپزخانه در برخی موارد مانند منازل آپارتمانی می تواند مشکل ساز شده و علت نیامدن آب داخل لباسشویی کنوود شما باشد.

نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف اباد

علت تخلیه نشدن آب لباسشویی کنوود:

مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی کنوود:

برای تخلیه آب لباسشویی کنوود یک پمپ تخلیه آب طراحی شده که در چندین زمان حین انجام یک برنامه آب داخل لباسشویی کنوود را تخلیه می کند، برای جلوگیری از آسیب به پمپ و نظافت لباسشویی کنوود یک فیلتر قبل از پمپ نصب شده است تا رسوبات و اجرام گوناگون قبل از رسیدن به پمپ و آسیب رساندن به آن متوقف شوند. اگر این فیلتر توسط اشیاء مسدود شود دیگر پمپ لباسشویی کنمور قادر به تخلیه آب نیست و باید فیلتر را باز کنید و آن را کاملا تمیز کنید.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد

مسدود شدن شیلنگ تخلیه لباسشویی کنوود:

شیلنگ تخلیه معمولا به مسیر تخلیه فاضلاب پشت لباسشویی کنوود و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی نصب شده گرفتگی در مسیر فاضلاب از تخلیه آب ماشین لباسشویی جلوگیری کند.

خرابی پمپ تخلیه آب لباسشویی لباسشویی کنوود:

پمپ تخلیه، وظیفه تخلیه آب لباسشویی کنوود را دارد. در بعضی موارد دیده شده که اشیاء و رسوبات از فیلتر آب تخلیه عبور کرده و به پمپ رسیده اند و باعث شکستن پره های پمپ و آسیب جدی به پمپ تخلیه شده اند و یا خود پمپ در اثر کارکرد زیاد و فرسایش از کار افتاده اگر همچین مواردی پیش آید لباسشویی تخلیه نمی کند در چنین مواردی فقط باید پمپ تخلیه تعویض شود که توسط سرویسکار مجاز صورت می گیرد.

خرابی برد یا تایمر لباسشویی کنوود:

برد یا تایمر لباسشویی کنوودبه عنوان مغز و فرمانده اصلی لباسشویی است و دستور شروع و قطع هر قطعه ای را در زمان مشخص صادر می کنند خرابی برد یا تایمر باعث اختلال در کارکرد دستگاه ، تخلیه نکردن آب و ... می شود. که خرابی برد و تایمر باید توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی کنوود تست و بررسی شود.

علت لرزش لباسشویی کنوود:

علت لرزش لباسشویی کنوود که در بعضی مواقع با سر و صدای زیاد همراه بوده می ‌تواند یک نقص فنی کلی یا دلایل کوچکی مثل محل قرارگیری نامناسب باشد. خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی، بارگیری نامنظم لباس ‌ها و تراز نبودن محل نصب ماشین لباسشویی اصلی ترین علت لرزش ماشین لباسشویی می ‌باشند. علت لرزش لباسشویی در طولانی مدت می ‌تواند بر نحوه عملکرد کلی دستگاه تاثیر منفی داشته باشد. تشخیص اینکه این ایراد از نقص پیش آمده در کدام قسمت ماشین لباسشویی کنوود نشئت گرفته بسیار مهم است

جدا شدن وزنه‌های بالانس ماشین لباسشویی کنوود:

این قطعات که وظیفه بالانس بودن لباسشویی کنوود را بر عهده دارند، بعضی مواقع با مشکل عدم اتصال به محل قبلی مواجه می‌شوند. این ایراد علت لرزش ماشین لباسشویی است. برای رفع این مشکل وزنه ‌های جدا شده را با اصول تعیین شده به جایگاه اصلی برگردانید.

ضامینس

معیوب شدن قطعات تعبیه شده در مخزن لباسشویی کنوود:

تکان خوردن لباسشویی کنوود و لرزش‌های ایجاد شده در این دستگاه بعضی مواقع تحت تاثیر آسیب دیدگی قطعات نصب شده در مخزن لباسشویی است. بعنوان نمونه از کار افتادن قطعه بلبرینگ علت لرزش ماشین لباسشویی در مدل ‌های مختلف است.

معیوب شدن قطعه فولی علت لرزش لباسشویی کنوود:

خراب شدن قطعه فولی که از آن تحت عنوان فلکه آبکشی یاد می ‌شود، از دلایل لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی در هنگام فعالیت است. 

مشکل در قطعه تاخو دلیل لرزش لباسشویی کنوود:

تنظیم جریان برق مورد نیاز در لباسشویی کنوود تحت فعالیت قطعه تاخو تامین می ‌شود. خراب شدن این قطعه بهم خوردن تنظیمات برق رسانی و در نتیجه لرزش دستگاه را به همراه دارد. تعمیر لرزش لباسشویی در این شرایط با بررسی اتصالات برق توسط سرویسکار مجاز لباسشویی کنوود همراه است.

تراز نبودن دستگاه علت لرزش لباسشویی کنوود:

تراز نبودن لباسشویی کنوود در اثر نصب غیر اصولی از دلایل لرزش و تکان خوردن دستگاه طی فرآیند شستشوی لباس است. تعمیر لرزش لباسشویی در این حالت با تراز کردن لباسشویی همراه بوده که با تجهیزات مخصوص و تحت نظارت افراد متخصص و ماهر سما سرویس انجام می ‌شود.

خرابی کمک فنر لباسشویی کنوود و لرزش آن:

بروز آسیب دیدگی در کمک فنر لباسشویی کنوود که مختص مدل درب از جلو این دستگاه بوده علت لرزش لباسشویی است. کمک فنر در حالت عادی مانع تکان خوردن بی مورد دیگ شستشو شده و لرزش را تا حد زیادی کاهش می ‎دهد. علاوه بر این مورد دیگ لباسشویی کنوود با فنرهای نگهدارنده مخصوص ثابت نگهداشته شده است. بروز مشکل در این کمک فنرها لرزش دیگ شستشو در نتیجه تکان خوردن لباسشویی را به دنبال دارد. تعمیر لرزش لباسشویی در این حالت با تعمیر و تعویض کمک فنر در سیستم ماشین لباسشویی صورت می ‌گیرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی برانت در فولادشهر

نشتی آب از زیر لباسشویی کنوود:

برای اینکه از نشتی و آبریزی لباسشویی کنوود خود مطلع شوید دستگاه را روشن و یک سیکل از شست و شو را انتخاب کنید و با دقت اطراف لباسشویی به خصوص قسمت های پشتی و زیر آن را مورد بررسی قرار دهید. اطراف درب را از این بررسی از قلم نندازید. اگر آبریزی در ابتدای شست و شو باشد و پس از سپری شدن چند دقیقه اول سیکل شست و شو، آبریزی قطع شود، میتوان گفت نشتی آب دلیل معیوب بودن یکی از موارد زیر می باشد:

شیلنگ تخلیه لباسشویی کنوود:

شیلنگ تخلیه و شیلنگ ورودی از مواردی مهم مورد استفاده برای ماشین های لباسشویی هستند که همین دو ابزار می تواند یکی از پیش پا افتاده ترین علل نشتی ماشین لباسشویی کنمور باشند. شیلنگ تخلیه در قسمت عقب لباسشویی قرار دارد و قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که اتصال این شلنگ با شیلنگ ورودی به خوبی انجام شده است. یکی دیگر از دلایل آبریزی و نشتی لباسشویی کنمور، خراب شدن سوپاپی است که ورودی این دو شیلنگ را به وان متصل می کند. برای اینکه علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی را به راحتی پیدا کنید، می توانید به سایش و یا پارگی شلنگ ها را بررسی کنید و سیفون یا مونتاژ تزریق باطری که از اجزای سیستم ورودی آب هستند بررسی کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی کنمور در نجف آباد

پمپ تخلیه لباسشویی کنوود:

پمپ تخلیه می تواند به 3 صورت تسمه ای، درایو مستقیم و یا الکتریکی در لباسشویی به کار رود و یکی دیگر از علل نشت آب از زیر لباسشویی همین بخش می تواند باشد. محل قرارگیری پمپ تخلیه معمولا در قسمت پایی و جلویی ماشین لباسشویی کنوود بوده و یا به درایو متصل می شود.

دریچه ورودی آب لباسشویی کنوود:

کنترل ورود آب سرد و گرم به داخل لباسشویی بر عهده دریچه ورودی است که در قسمت پشت لباسشویی به صورت شیر قرار گرفته و با اسفاده از شیلنگ وارد دستگاه می شود. دریچه و شلنگ متصل به آن باید فاقد ترک خوردگی و آسیب دیدگی باشند تا باعث نشتی و آبریزی از لباسشویی نشود. قبل از بررسی این قسمت حتما برق دستگاه باید قطع باشد.

لاستیک دور درب لباسشویی کنوود:

لاستیکی در دور درب لباسشویی کنوود به کار رفته؛ به مرور زمان به خاطر دلایل مختلفی چون فرسوده، سوراخ و یا پاره شدن ممکن است باعث نشتی آب از اطراف درب به بیرون شوند. اگر لاستیک درب (دستگاه) دچار یکی از موارد فرسودگی یا پاره شدن شد، باید حتما آن را تعویض کنید. یکی از دلایل دیگر که مخصوص به درب لباسشویی است، قفل نشدن آن است که با مواجه شدن با این مورد باید قفل درب را تعویض کنید.

09140699678// 09136446779 مهندس اقبال