http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر 09140699618

یخچال فریزر ال جی X334 یک یخچال ساید بای ساید بالا و پایین با رنگ دودی است که در سال 2019 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور چین تولید شده است.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر

یخچال فریزر ال جی X334

یخچال فریزر ال جی X334 یک یخچال ساید بای ساید بالا و پایین با رنگ دودی است که در سال 2019 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور چین تولید شده است. این یخچال دارای چهار درب می باشد و ظرفیت کل آن 889 لیتر است که برابر با 31 فوت است. این محصول دارای موتور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor) است.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر

و علاوه بر طول عمر بالا، در مصرف انرژی صرفه جویی کرده و عملکرد عالی دارد. ال جی عملکرد و دوام این موتور را تا 10 سال تضمین نموده است. این محصول از قابلیت درب در درب (Door in Door) جدید برخوردار است و به کاربر اجازه می دهد تا بدون باز کردن درب اصلی یخچال فریزر به برخی مواد غذایی دسترسی داشته باشد و سرمای داخل یخچال کمتر هدر برود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

همچنین از قابلیت InstaView برخوردار است که یک صفحه شیشه ای است و با دوبار زدن روی آن روشن می شود و می توان بدون باز کردن درب یخچال داخل آن را مشاهده کرد.

یخچال فریزر ال جی X334 دارای سیستم ذخیره و نگهداری هوشمند مواد غذایی (Smart storage system) است و می توان مواد غذایی مختلف خود را در آن نگهداری کرد. یخچال فریزر 31 فوت ال جی GRX-334DPB دارای تکنولوژی Hygiene FRESH+ است و هوای داخل یخچال را به صورت بهداشتی تصفیه می کند. این تکنولوژی دارای فیلتر 5 لایه است و باکتری های داخل یخچال را تا 99.999% از بین می برد و بوی بد مواد غذایی را نیز تصفیه می کند. 

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

این محصول دارای صفحه نمایش لمسی است و همچنین کنترل کاملی را در اختیار کاربر قرار می دهد. یخچال فریزر ال جی X334قابلیت اتصال به آب شهری را دارد و دارای تصفیه آب نیز است. این یخچال فریزر از تکنولوژی Smart ThinQ برخوردار است که حالا به نام LG ThinQ شناخته می شود. می توان با نصب برنامه LG ThinQ روی موبایل اندرویدی و iOS به راحتی حتی خارج از خانه و از طریق اینترنت نیز یخچال فریزر خود را مدیریت و کنترل کرد. 

یخچال فریزر ال جی X39

یخچال فریزر X39 از اعضای خانواده‌ی ساید بای ساید برند ال جی در سال 2018 می‌باشد که با قابلیت InstaView Door-in-Door و گنجایش 32 فوت دارد. گنجایش بالای هر کدام از بخش‌های فریزر و یخچال این امکان را خواهد داد تا بتوان حجم وسیعی از مواد غذایی را ذخیره کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر

یخچال دارای ارتفاع 1757 میلی‌متر و پهنای 912 میلی‌متر و عمق 924 میلی‌متر است. دستگیره‌های درب نیز از نوع Square Pocket Handle به صورت مخفی در بخش میانی یخچال قرار دارد که با فشار دادن اهرم کوچکی در گوشه‌ی درب می‌توان درب‌ها را به راحتی باز کرد.

در فضای داخلی یخچال قفسه Folding Shelf تعبیه شده که امکان تاشو کردن آن وجود دارد، بنابراین ظروف بزرگ‌تر مثل قابلمه و بطری‌های بزرگ را به راحتی می‌توان در داخل یخچال قرار داد. دو کشوی شیشه‌ای شفاف  Big Freezing Zoneمخصوص نگهداری میوه و سبزیجات در پایین قفسه‌های شیشه‌ای وجود دارد که رطوبت را در سطح مطلوب و بهینه‌ای نگه می‌دارند.

در نتیجه آسیبی به مواد غذایی داخل آن وارد نخواهد شد. در پایین این کشوها نیز دو محفظه اضافی Extra Space که مخصوص نگهداری اقلامی مانند تخم مرغ، ژامبون، پنیر و … هستند وجود دارد. 

نمایندگی یخچال فریزر ال جی

یکی از ویژگی‌های اصلی و کاربردی در یخچال ساید بای ساید ال جی مدل X39 فناوری No Frost است که با وجود آن دیگر نیازی به یخ زدایی یخچال‌ نیست، زیرا این فناوری سیستم ضد برفک می‌باشد و از به وجود آمدن برفک بر روی محصولات و دیواره‌های محفظه جلوگیری می‌کند؛ این عملکرد مانع آسیب دیدن بافت و کیفیت مواد غذایی می‌شود. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف آباد

یخچال فریزر ال جی X274

یخچال فریزر ال جی X274 یک یخچال ساید بای ساید بالا و پایین با رنگ دودی است که در سال 2021 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور کره تولید شده است. یخچال مذکور دارای چهار درب می است و ظرفیت کل آن 705 لیتر؛ برابر با 25 فوت است.

موتور این محصول از نوع اینورتر خطی یا Inverter Linear Compressor می باشد که نسل جدید موتور های ال جی است و عملکرد قدرتمند و طول عمر دستگاه را تضمین می‌کند. این موتور سطح مصرف انرژی و سر و صدای دستگاه را به شکل چشمگیری کاهش می‌دهد، در نتیجه دستگاه با قدرت و توان بیشتری روند خنک سازی مواد غذایی را انجام خواهد داد.

یک ویژگی مهم در این محصول، قابلیت صفحه شیشه‌ای براق بر روی درب یخچال است که با دو بار ضربه زدن بر روی آن، می‌توان محتویات داخل یخچال را مشاهده کرد. این ویژگی هم فضای بیشتری برای ذخیره سازی مواد غذایی در اختیار کاربر قرار می‌دهد و هم دسترسی سریع‌تر به مواد غذایی مورد علاقه و اقلامی که پر مصرف هستند را امکان پذیر خواهد کرد، در نتیجه درب اصلی به تعداد دفعات کم‌تری باز خواهد شد و از بیرون آمدن هوای سرد و اتلاف انرژی جلوگیری خواهد شد. 

تکنولوژی Total No Frost یا همان سیستم ضد برفک با گردش مداوم جریان هوایی خنک و سرد در داخل محفظه، از به وجود آمدن کریستال‌های کوچک یخ و انباشته شدن آن‌ها روی هم جلوگیری می‌کند، بنابراین دیگر نیازی به آب کردن برفک وجود ندارد. همچنین بافت و کیفیت و طعم مواد غذایی آسیبی نخواهد دید، در نتیجه برای مدت زمان طولانی همچنان تازه و سالم باقی می‌مانند.

به علاوه فضای بیشتری جهت ذخیره سازی مواد غذایی وجود دارد. ضمن اینکه سطح مصرف انرژی دستگاه نیز کاهش می یابد که موجب می‌شود دستگاه بهتر بتواند پروسه‌ی خنک سازی مواد غذایی را انجام دهد. همچنین با وجود سیستم عیب یاب هوشمند Smart Diagnosis می‌‎توان مشکلات و عیب‌های یخچال را تشخیص دهید و در جهت رفع آن اقدام نمود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد

یخچال فریزر ال جی J34

یخچال فریزر ال جی J34 یک یخچال ساید بای ساید با رنگ نقره ای است که در سال 2018 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور کره تولید شد. این یخچال دارای پنج درب است و ظرفیت کل آن 930 لیتر می باشد که برابر با 34 فوت است. علاوه برا این از طراحی دور این دور نیز در آن استفاده شده است.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

دور این دور یا به لاتین Door in Door نشان دهنده‌ی یک درب اضافی بر روی درب اصلی یخچال است. این درب بار اضافی اجازه‌ی دسترسی را به قسمت‌های خاصی از یخچال آسان می‌کند. این محصول دارای موتور اینورتر خطی (Inverter Linear Compressor) است و علاوه بر طول عمر بالا، موتور اینورتر خطی به دلیل کاهش لرزش و اصطکاک در آن موجب صرفه جویی در مصرف انرژی می شود. نوع گاز خنک کننده در موتور این یخچال R600a است. فیلتر بهداشتی Hygiene FRESH تا 99.99 درصد از نفوذ میکروب ها و باکتری ها به فضای داخلی یخچال جلوگیری می کند.

سیستم خنک کننده Multi Air Flow نیز هوای خنک را در تمامی طبقه ها و قفسه های داخل یخچال به وجود می آورد. قسمت فریزر آن با امکاناتی مانند انجماد سریع و قابلیت بدون برفک همراه شده است. قابلیت آب سرد کن و یخ ساز و سیستم عیب یاب Smart Diagnosis از دیگر امکانات این ساید بای ساید ال جی هستند. 

نمایندگی یخچال فریزر

قابلیت انجماد سریع در قسمت فریزر ساید بای ساید ال جی نیز باعث منجمد شدن سریع مواد غذایی می‌شود. قابلیت بدون برفک در ساید بای ساید ال جی از برفک بستن مواد جلوگیری می کند. قفسه ها و طبقه های ساید بای ساید ال جی به صورت کاملاً مدیریت شده طراحی شده اند. یکی از بهترین مزیت های یخچال دور این دور ال جی J34 باخبر شدن هوشمندانه و به موقع کاربر از عیب و نقص های آن می باشد. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی برانت در فولادشهر اصفهان

ال جی به منظور راحتی کار کاربر و همچنین تشخیص خودکار عیب های این مدل یخچال، از سیستم عیب یاب هوشمند استفاده نموده است. تنها با نصب نرم افزار سیستم عیب یاب هوشمند را بر روی گوشی هوشمند و تنظیم آن از طریق Wi-Fi به یخچال؛ به صورت خوکار هرگونه مشکل دستگاه را شناسایی می کند و با ارتباط برقرار کردن با تکنسین تعمریاتی عیب یخچال رفع خواهد شد.