http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در فولادشهر - 09140699618

ال جی در زمینه ساخت لوازم خانگی فعالیت عمده ای دارد و پیشرفت آن نیز در یک دهه اخیر بسیار قابل تحسین بوده است.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در فولادشهر

ویژگی های یخچال ال جی

ال جی در زمینه ساخت لوازم خانگی فعالیت عمده ای دارد و پیشرفت آن نیز در یک دهه اخیر بسیار قابل تحسین بوده است. با اضافه کردن فناوری ها و ایده های جدید به یخچال ها در زمینه ساخت یخچال یکه تاز شده و به عنوان پرچمدار و یکی از محبوب ترین برندها شناخته شده است. 

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در فولادشهر

یخچال ال جی با پیکربندی های مختلف

یخچال ساید بای ساید

یخچال ساید بای ساید دور این دور InstaView

یخچال فرنچ یا فرانسوی

یخچال ساید بای ساید دور این دور

یخچال فریزر بالا پایین

یخچال دو قلو

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در شاهین شهر

میزان مصرف و کمپرسور خطی

میزان مصرف انرژی لوازم خانگی بسیار مهم است. بیشتر یخچال های ال جی دارای برچسب EnergyStar هستند که بدوِن کاهش کیفیت عملکرد یخچال، در زمینه مصرف کمتر انرژی و همچنین حفظ محیط زیست بسیار مفید هستند. یکی دیگر از بخش های بسیار مهم، کمپرسورهای اینورتر خطی است که در یخچال های ال جی بکار می رود.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

کمپرسورهای خطی اینورتر حدود 32 درصد در مقایسه با کمپرسورهای عادی در مصرف انرژی صرفه جویی می کند. کمپرسور خطی، علاوه بر صرفه جویی در انرژی بر جنبه های دیگر نیز بسیار موثر است، یکی از آن موارد سطح سر و صدا می باشد، استفاده از این کمپرسورها سبب کاهش و پایین آوردن میزان نویز می شود و یخچال، عملکرد خود را در سکوت کامل انجام می دهد.

کمپرسور خطی در کنار فناوری جریان چند هوا با حفظ رطوبت و شرایط دما، مواد غذایی و سبزیجات را تازه و شاداب نگه می دارد. علاوه براین در کمپرسورهای خطی اینورتر یخچال ال جی، قطعات کمتری به کار رفته و در عین حال کارآمدتر عمل می کنند. کمپرسورهای خطی اینورتر دارای ضمانت 10 ساله از سوی شرکت ال جی هستند.

سیستم آب تصفیه

سیستم تصفیه آب در یخچال ال جی در طی سه مرحله آلاینده های موجود در آب را از بین می برد. همچنین مخزن آب اکثر یخچال های ال جی از جنس استیل ضد زنگ می باشد که از آلودگی های احتمالی مانند زنگ زدن مخزن جلوگیری می کند. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر

طراحی

یکی از ویژگی های منحصربفرد یخچال های ال جی، طراحی است. یخچال ها از جثه و ابعاد بزرگی برخوردارند می توانند بر طراحی و دکوراسیون آشپزخانه بسیار تاثیرگذار باشند. یخچال های ال جی از نظر طراحی منحصربفرد هستند و در رنگ های دودی و سفید و بسیار شیک و مدرن طراحی می شوند و جلوه ای مدرن به آشپزخانه می دهند.

یکی از نکات بسیار مهم یخچال های ال جی که در بخش طراحی می توان به آن اشاره کرد، جنس بدنه است. جنس بدنه یخچال ال جی از فولاد ضد زنگ است و نه تنها اثر انگشت بر سطوح بدنه باقی نمی ماند، بلکه ضد خراش نیز هستند که این ویژگی زیبایی یخچال را در طولانی مدت حفظ خواهد کرد. 

نمایندگی یخچال فریزر ال جی

سیستم تصفیه هوا

فناوری Hygiene Fresh یک سیستم تصفیه کننده هوا در یخچال ال جی است. یخچال ال جی به وسیله سیستم تصفیه کننده Hygiene Fresh هوای داخل یخچال را تازه نگه می دارد و با استفاده از یک فن اختصاصی، هوای داخل یخچال را تصفیه می کند و نیز 99 درصد میکروب ها، باکتری ها و بوی بد داخل یخچال ها را به طور کلی از بین می برد. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

EverCool

یخچال های ال جی در زمان هایی که برق روشن است به وسیله کمپرسور، برق را در خنک کننده یخچال ذخیره می کنند و در زمان هایی که برق خاموش است، EverCool شروع به فعالیت نموده و سیستم خنک کننده بدون وقفه هوای خنک را حفظ می کند که این امر در یخچال 4 ساعت و در فریزر به مدت 10 ساعت عمل خواهد کرد.

لامپ های LED

لامپ های LED در یخچال های ال جی انرژی کمتری مصرف می کنند و از طرفی دوام و ماندگاری آنها دو برابر لامپهای معمولی است. لامپ های LED یخچال فریزرهای ال جی، 2.5 برابر نسبت به سایر لامپ ها روشنایی بیشتری دارند.

قفسه های شیشه ای

قفسه های شیشه ای یخچال ال جی حرارت دیده هستند و استحکام آنها به حدی است که می توانند وزن بالای ۱۵۰ کیلوگرم را تحمل کنند.

Fresh Balancer

با حفظ رطوبت یخچال، تازگی و طراوت مواد غذایی، سبزیجات و میوه ها حفظ خواهد شد. جعبه های یخچال ال جی به صورت کاملا حرفه ای طراحی شده اند و با قرار گرفتن سوئیچ Fresh Balancer بر بالای جعبه این امکان را فراهم نموده تا میوه ها یا سبزیجات را با میزان رطوبت استاندارد مدت بیشتری تازه بمانند. Fresh Converter همین عمل را در قسمت فریزر برای ذخیره سازی مواد غذایی گوشت، انجام می دهد. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر

Fresh Shield

در بعضی از یخچال های ال جی در هنگام باز کردن درب با استفاده از یک مانع ایجاد شده به وسیله هوای سرد از خروج هوای خنک یخچال جلوگیری می شود تا تازگی مواد غذایی را حفظ کند.

سیستم عیب یابی

یخچال های رده بالای ال جی دارای سیستم عیب یابی به نام Smart Diagnosis هستند. سیستم عیب یابی روشی آسان برای تشخیص مشکلات یخچال است که کمک می کند عیب یابی یخچال به ساده ترین شیوه و از طریق گوشی در عرض چند ثانیه انجام شود.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

 

InstaView

یخچال های ال جی ساید بای ساید دور این دور InstaView دارای یک پانل شیشه ای هستند که با زدن دو ضربه بر روی پانل، بلافاصله روشن می شود و این امکان را فراهم می کند که بدون باز کردن درب اصلی محتویات داخل یخچال قابلیت مشاهده را داشته باشد. علاوه براین، باز کردن درب دور این دور از هدر رفتن 41 درصد از انرژی و اتلاف هوای سرد جلوگیری خواهد کرد و دسترسی به اقلام داخل یخچال سریع تر خواهد کرد.

یخچال فریزر ال جی

قفسه های تاشو و قابل تنظیم

بارگیری اقلامی که ارتفاع بالایی دارند در یخچال های ال جی به طور کامل برطرف شده است. برخی از قفسه های یخچال ال جی تاشو هستند و به راحتی می توان اقلام  استوانه ای به آسانی در یخچال بارگیری کرد.