http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد - ضامینس

بهترین نمایندگی نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب - تعمیر انواع مدل های لباسشویی در اصفهان

نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد

                                                                   تماس با تکنسین ما : 09136446779 مهندس اقبال

                                                                                                                    09140699618

برای درخواست آنلاین تعمیر لباسشویی بکو در نجف آباد اصفهان می توانید از طریق چت واتس آپ سایت مراجعه کنید.

عیب یابی لباسشویی بکو 

صافی ها و شیلنگ های تأمین آب لباسشویی بکو:

لباسشویی بکو به کمک شیلنگ های لاستیکی که برای تامین آب ماشین لباسشویی بکو به شیر آب شهری متصل می شوند، آبگیری را انجام می دهد. گاهی حتی طول این شیلنگ ها به 2 تا 3 متر می رسد. در انتهای شیلنگ و در محل اتصال به شیر، صافی ها یا فیلترهای کوچکی وجود دارند که جهت جلوگیری از ورود رسوبات و مواد موجود در آب به داخل لباسشویی بکو و شیر برقی، استفاده می شوند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در فولادشهر اصفهان

سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار لباسشویی بکو:

سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی بکو که یک سوئیچ فشاری است، ولتاژ برق ورودی به شیر برقی را کنترل می کند. در واقع جریان از تایمر یا برد الکترونیکی به سوئیچ فشار و از این قطعه به شیر برقی می رسد. در صورتی که سوئیچ سطح آب ایراد داشته باشد، ممکن است پیش از رسیدن آب به مقدار مناسب جریان را از شیر برقی قطع کند و یا از همان ابتدا اینکار را انجام دهد که در این حالت باید تعویض شود. بررسی سلامت سوئیچ توسط مولتی متر ممکن است که اینکار تخصصی بوده و حتما باید توسط تعمیرکار ماهر و باتجربه انجام گیرد. 

نمایندگی: نمایندگی یخچال فریزر الکترواستیل

سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی بکو:

تایمر مکانیکی در مدل های قدیمی تر لباسشویی بکو استفاده می شود و در مدل های جدیدتر به جای این قطعه از برد الکترونیکی استفاده می شود. تایمر یا برد وظیفه هدایت جریان الکتریکی به قطعات مختلف از جمله شیر برقی را برعهده دارد که در حین مرحله آبگیری سیکل شستشو اینکار را انجام می دهد. اگر ایرادی در تایمر یا برد لباسشویی بکو وجود داشته باشد ممکن است ولتاژ لازم برای عملکرد شیر برقی به آن نرسد و آبگیری انجام نشود که راهکار موجود در این حالت تعویض تایمر یا برد است. برای تست تایمر باید در حین مرحله آبگیری، ولتاژ کنتاکت های تایمر یا پایانه های الکتریکی برد اندازه گیری شود. این اندازه گیری به دلیل خطر برق گرفتگی باید توسط تعمیرکار مجاز و حرفه ای انجام شود.

نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد

فشار آب:

شیر برقی لباسشویی بکو برای عملکرد صحیح خود به حداقل فشار آبی در حدود 20 psi نیاز دارد. کم بودن فشار آب آشپزخانه در بعضی موارد مثل منازل آپارتمانی می تواند مشکل ساز شده و علت نیامدن آب داخل لباسشویی بکو شما باشد.

مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی بکو:

برای تخلیه آب لباسشویی بکو یک پمپ تخلیه آب طراحی شده که در چندین زمان حین انجام یک برنامه آب داخل لباسشویی بکو را تخلیه می کند، برای جلوگیری از آسیب به پمپ و نظافت لباسشویی بکو یک فیلتر قبل از پمپ نصب شده است تا رسوبات و اجرام گوناگون قبل از رسیدن به پمپ و آسیب رساندن به آن متوقف شوند. اگر این فیلتر توسط اشیاء مسدود شود دیگر پمپ لباسشویی بکو قادر به تخلیه آب نیست و باید فیلتر را باز کنید و آن را کاملا تمیز کنید.

مسدود شدن شیلنگ تخلیه لباسشویی بکو:

شیلنگ تخلیه معمولا به مسیر تخلیه فاضلاب پشت لباسشویی بکو و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی نصب شده گرفتگی در مسیر فاضلاب از تخلیه آب ماشین لباسشویی بکو جلوگیری کند.

(((( نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در اصفهان ))))

خرابی پمپ تخلیه آب لباسشویی لباسشویی بکو:

پمپ تخلیه، وظیفه تخلیه آب لباسشویی بکو را دارد. در بعضی موارد دیده شده که اشیاء و رسوبات از فیلتر آب تخلیه عبور کرده و به پمپ رسیده اند و باعث شکستن پره های پمپ و آسیب جدی به پمپ تخلیه شده اند و یا خود پمپ در اثر کارکرد زیاد و فرسایش از کار افتاده اگر مواردی پیش آید لباسشویی بکو تخلیه نمی کند در چنین مواردی فقط باید پمپ تخلیه تعویض شود که توسط سرویسکار مجاز صورت می گیرد.

خرابی برد یا تایمر لباسشویی بکو:

برد یا تایمر لباسشویی بکو به عنوان مغز و فرمانده اصلی لباسشویی بکو است و دستور شروع و قطع هر قطعه ای را در زمان مشخص صادر می کنند خرابی برد یا تایمر باعث اختلال در کارکرد دستگاه، تخلیه نکردن آب و ... می شود. که خرابی برد و تایمر باید توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی بکو تست و بررسی شود.

علت لرزش لباسشویی بکو:

علت لرزش لباسشویی بکو که در بعضی مواقع با سر و صدای زیاد همراه بوده می ‌تواند یک نقص فنی کلی یا دلایل کوچکی مثل محل قرارگیری نامناسب باشد. خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی بکو ، بارگیری نامنظم لباس ‌ها و تراز نبودن محل نصب ماشین لباسشویی بکو اصلی ترین علت لرزش ماشین لباسشویی بکو می ‌باشند. علت لرزش لباسشویی بکو در طولانی مدت می ‌تواند بر نحوه عملکرد کلی دستگاه تاثیر منفی داشته باشد. 

جدا شدن وزنه‌های بالانس ماشین لباسشویی بکو:

این قطعات که وظیفه بالانس بودن لباسشویی بکو را بر عهده دارند، بعضی مواقع با مشکل عدم اتصال به محل قبلی مواجه می‌شوند. این ایراد علت لرزش ماشین لباسشویی بکو است. برای رفع این مشکل وزنه‌ های جدا شده را با اصول تعیین شده به جایگاه اصلی برگردانید.

معیوب شدن قطعات تعبیه شده در مخزن لباسشویی بکو:

تکان خوردن لباسشویی بکو و لرزش ‌های ایجاد شده در این دستگاه بعضی مواقع تحت تاثیر آسیب دیدگی قطعات نصب شده در مخزن لباسشویی بکو است. بعنوان نمونه از کار افتادن قطعه بلبرینگ علت لرزش ماشین لباسشویی بکو در مدل ‌های مختلف است.

معیوب شدن قطعه فولی علت لرزش لباسشویی بکو:

خراب شدن قطعه فولی که از آن تحت عنوان فلکه آبکشی یاد می ‌شود، از دلایل لرزش و تکان خوردن ماشین لباسشویی بکو در هنگام فعالیت است. در این شرایط تعمیر لرزش لباسشویی بکو از طریق بازبینی وضعیت این قطعه توسط تعمیرکار مجاز لباسشویی بکو در نجف آباد صورت می‌ گیرد.

ضامینس

مشکل در قطعه تاخو دلیل لرزش لباسشویی بکو:

تنظیم جریان برق مورد نیاز در لباسشویی بکو تحت فعالیت قطعه تاخو تامین می‌ شود. خراب شدن این قطعه بهم خوردن تنظیمات برق رسانی و در نتیجه لرزش دستگاه را به همراه دارد. تعمیر لرزش لباسشویی بکو در این شرایط با بررسی اتصالات برق توسط سرویسکار مجاز لباسشویی بکو همراه است.

تراز نبودن دستگاه علت لرزش لباسشویی بکو:

تراز نبودن لباسشویی بکو در اثر نصب غیر اصولی از دلایل لرزش و تکان خوردن دستگاه طی فرآیند شستشوی لباس است. 

خرابی کمک فنر لباسشویی بکو و لرزش آن:

بروز آسیب دیدگی در کمک فنر لباسشویی بکو که مختص مدل درب از جلو این دستگاه بوده علت لرزش لباسشویی بکو می ‌باشد. کمک فنر در حالت عادی مانع تکان خوردن بی مورد دیگ شستشو شده و لرزش را تا حد زیادی کاهش می ‎دهد. دیگ لباسشویی بکو با فنرهای نگهدارنده مخصوص ثابت نگهداشته شده است. بروز مشکل در این کمک فنرها لرزش دیگ شستشو در نتیجه تکان خوردن لباسشویی بکو را به دنبال دارد. تعمیر لرزش لباسشویی بکو در این حالت با تعمیر و تعویض کمک فنر در سیستم ماشین لباسشویی بکو صورت می‌ گیرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر یخچال نیکسان در فولادشهر

نشتی آب از زیر لباسشویی بکو:

برای اینکه از نشتی و آبریزی لباسشویی بکو خود مطلع شوید دستگاه را روشن و یک سیکل از شست و شو را انتخاب کنید و با دقت اطراف لباسشویی بکو به خصوص قسمت های پشتی و زیر آن را مورد بررسی قرار دهید. اطراف درب را از این بررسی از قلم نندازید. اگر آبریزی در ابتدای شست و شو باشد و پس از سپری شدن چند دقیقه اول سیکل شست و شو، آبریزی قطع شود، می توان گفت نشتی آب دلیل معیوب بودن یکی از موارد زیر می باشد:

شیلنگ تخلیه لباسشویی بکو:

شیلنگ تخلیه و شیلنگ ورودی از مواردی مهم مورد استفاده برای ماشین های لباسشویی بکو هستند که همین دو ابزار می تواند یکی از پیش پا افتاده ترین علل نشتی ماشین لباسشویی بکو باشند. شیلنگ تخلیه در قسمت عقب لباسشویی بکو قرار دارد و قبل از هر چیز باید مطمئن شوید که اتصال این شلنگ با شیلنگ ورودی به خوبی انجام شده است. یکی دیگر از دلایل آبریزی و نشتی لباسشویی بکو، خراب شدن سوپاپی است که ورودی این دو شیلنگ را به وان متصل می کند. برای اینکه علت نشت آب از زیر ماشین لباسشویی بکو را به راحتی پیدا کنید، می توانید به سایش و یا پارگی شلنگ ها را بررسی کنید و سیفون یا مونتاژ تزریق باطری که از اجزای سیستم ورودی آب هستند بررسی کنید.

پمپ تخلیه لباسشویی بکو:

پمپ تخلیه می تواند به 3 صورت تسمه ای، درایو مستقیم و یا الکتریکی در لباسشویی بکو به کار رود و یکی دیگر از علل نشت آب از زیر لباسشویی بکو همین بخش می تواند باشد. محل قرارگیری پمپ تخلیه معمولا در قسمت پایی و جلویی ماشین لباسشویی بکو بوده و یا به درایو متصل می شود.

دریچه ورودی آب لباسشویی بکو:

کنترل ورود آب سرد و گرم به داخل لباسشویی بکو بر عهده دریچه ورودی است که در قسمت پشت لباسشویی بکو به صورت شیر قرار گرفته و با اسفاده از شیلنگ وارد دستگاه می شود. دریچه و شلنگ متصل به آن باید فاقد ترک خوردگی و آسیب دیدگی باشند تا باعث نشتی و آبریزی از لباسشویی بکو نشود. قبل از بررسی این قسمت حتما برق دستگاه باید قطع باشد.

لاستیک دور درب لباسشویی بکو:

لاستیکی در دور درب لباسشویی بکو به کار رفته؛ به مرور زمان بخاطر دلایل مختلفی چون فرسوده، سوراخ و یا پاره شدن ممکن است باعث نشتی آب از اطراف درب به بیرون شوند. اگر لاستیک درب (دستگاه) دچار یکی از موارد فرسودگی یا پاره شدن شد، باید حتما آن را تعویض کنید. یکی از دلایل دیگر که مخصوص به درب لباسشویی بکو است، قفل نشدن آن است که با مواجه شدن با این مورد باید قفل درب را تعویض کنید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی بکو در نجف آباد

ارور ماشین لباسشویی بکو بدون نمایشگر:

علت این ارور prewash: از دما، خرابی المنت است پس مقدار مقاومت المنت چک شود، سنسور دما چک شود و همچنین خرابی از مادربرد.

علت این ارورmain wash : مشکل این ارور از دمای آب ولی آب گرم نمی شود، خرابی المنت مقدار مقاومت المنت چک شود.

علت این ارورprewash = main wash : عیب این ارور از کارکرد یکسره هیتر است. در صورت سالم بودن هیتر خرابی از سنسور دما و در آخر خرابی مادربرد است.

علت این ارورRinse : این خطا مربوط می شود به آبگیری و تخلیه هم زمان آب، خرابی از مادربرد الکترونیک می باشد، ترایاک شیر مدار خراب است.

فروش قطعات لباسشویی بکو در اصفهان 

فروش برد لباسشویی بکو در اصفهان 

فروش میکروسویچ لباسشویی بکو در اصفهان

فروش شیر برقی لباسشویی بکو در اصفهان

فروش موتور لباسشویی بکو با ضمانت در اصفهان

فروش لاستیک درب لباسشویی بکو در اصفهان