http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان | 09140699618

ال جی یخچال فریزر های خود را در طرح ها و مدل های متنوعی تولید و عرضه کرده که مدل دو قلو یکی از پر طرفدارترین آنها برای آن دسته از کاربران است که در کنار ظرفیت، بودجه را نیز در نظر گرفته اند.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

ال جی یخچال فریزر های خود را در طرح ها و مدل های متنوعی تولید و عرضه کرده که مدل دو قلو یکی از پر طرفدارترین آنها برای آن دسته از کاربران است که در کنار ظرفیت، بودجه را نیز در نظر گرفته اند. یخچال فریزر F411-B414 از بهترین مدل یخچال فریزرهای دوقلوی ال جی است.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

که مانند دیگر مدل های این شرکت از پیشرفته ترین تکنولوژی ها و امکانات برای ذخیره سازی اقلام خوراکی برخوردار می باشد. سیستم جریان چند هوا از برترین مزیت های این یخچال فریزر است که با گردش هوای سرد و خنک در بین قفسه ها سبب می شود تا غذای سالم و بهداشتی در مدت زمان بیشتری قابل نگهداری باشد.

فناوری های دیگر سیستم خنک کننده، کنترل دما، جعبه مشبک برای حفظ رطوبت، قابلیت آبریز از دیگر امکانات این محصول هستند. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی مدیا در خمینی شهر

یخچال LG X29

یخچال ال جی X29 از بالاترین مدل یخچال الجی است که از حداکثر تکنولوژی ها و قابلیت ها در آن استفاده شده است. این یخچال ال جی ساید بای ساید با دارا بودن قابلیت تنظیم دماهای مختلف، این امکان را فراهم می کند تا بتوان برای هر قسمت دمای مورد نیاز تنظیم نمود.

قابلیت دور این دور یا همان اینستاویو از جذابیت های این یخچال ساید ال جی است و با ضربه زدن به این قسمت می توان بدون باز کردن درب آن از محتویات یخچال اطلاع پیدا کرد.

یخچال فریزر ال جی X29 از سیستم خنک کنندگی قدرتمندی برخوردار است که طراوت و شادابی سبزیجات و خوراکی ها را در مدت طولانی تضمین می کند. فناوری هایی چون چِک کردن هوشمند، دسترسی به آب شهری، قابلیت اینستاویو، از مهم ترین مزیت های این دستگاه هستند که به موجب آنها می توان در کنار ذخیره سازی حجیم مواد غذایی، با طعم و بوی اصلی در زمان بیشتری نگهداری کرد.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

یخچال X257

یخچال ال جی X257 از مدل های جدید با حداکثر امکانات و فناوری است که می تواند به بهترین شکل ممکن مواد غذایی را با حفظ طعم و بوی واقعی نگهداری کند. فیلتر بهداشتی از ویژگی های بارز و بسیار کاربردی این یخچال می باشد که تمام آلاینده ها و باکتری های موجود در داخل دستگاه را از بین می برد و محیطی کاملاً سالم و بهداشتی را ایجاد می کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی کنوود در نجف آباد

تنظیم و کنترل یخچال از طریق وای فای یکی دیگر از مزیت های این یخچال است که کاربران می توانند از طریق گوشی خود تمام تنظیمات مربوط به نوسانات دما و دیگر تنظیمات را انجام بدهند. یکی از برترین ویژگی های این یخچال X257  قیمت آن در مقایسه با فناوری ها و قابلیت های آن است که بسیار مناسب و اقتصادی است.

نمایندگی یخچال فریزر ال جی

یخچال ال جی J34

یخچال ال جی J34 از بهترین مدل یخچال ساید بای ساید این برند است که در مقایسه با نمونه های مشابه از طراحی زیباتر و البته با فناوری های پیشرفته تری برخوردار است.

کاربران می توانند با بهره مندی از قابلیت تنظیم دمای جداگانه، قسمت های مختلف یخچال را در دماهای متفاوت تنظیم و کنترل نمایند.

از دیگر شاخص های این یخچال ساید ال جی J34 چِک کردن هوشمند است. با توجه به این قابلیت، می توان از طریق نصب برنامه بر روی گوشی و تنظیم آن با یخچال، به تمام تنظیمات دستگاه بر روی گوشی دسترسی داشت. سیستم خنک سازی، یخ ریز و آب ریز، قابلیت دور این دور، میزان نویز بسیار پایین، از دیگر ویژگی های این یخچال LG هستند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی بکو در نجف آباد

یخچال فریزر X24

یخچال فریزر ال جی X24 یک یخچال ساید بای ساید با رنگ نقره ای و درب فرنچ است که در سال 2021 توسط شرکت ال جی و با مونتاژ کشور کره تولید شده است. این یخچال دارای چهار درب می باشد و ظرفیت کل آن 705 لیتر، برابر با 25 فوت است. موتور به کار رفته در این یخچال فریزر از نوع اینورتر خطی است که به آن Inverter Linear گفته می شود. 

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

از ویژگی های این موتور می توان به قدرت بسیار بالای آن و زمان خنک کنندگی کم آن اشاره نمود. به کمک این موتور ، دمای یخچال و فریزر نوسان بسیار کمی دارد و موجب می شود تازگی مواد غذایی برای مدت طولانی تری حفظ شود. ال جی کارکرد و عمر موتور یاد شده را تا 10 سال تضمین نموده است.

یخچال فریزر ساید بای ساید ال جی X24 دارای یخچال در قسمت بالا و فریزر در قسمت پایین است و می توان از طریق 4 درب به داخل آن دسترسی داشت. این محصول مجهز به تکنولوژی Door Cooling+ است که باعث می شود مواد غذایی موجود در درب یخچال نیز کاملا سرد شده و تازگی آن ها حفظ شود.

این محصول دارای تکنولوژی Hygiene FRESH+ نیز می باشد که وظیفه تصفیه کردن هوای داخل یخچال و جلوگیری از ایجاد بوی بد مواد غذایی توسط فیلتر 5 لایه اش را بر عهده دارد. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی برانت در فولادشهر اصفهان

در قسمت بالا و یخچال این محصول 3 طبقه وجود دارد که می توان بخشی از مواد غذایی خود را روی آن ها و بخشی از آن ها را در 6 طبقه درب یخچال قرار داد. در قسمت فریزر آن نیز 3 طبقه و 6 کشو وجود دارد که می توان مواد غذایی را برای مدت طولانی تری در آن نگه داری کرد. 

آب ریز و یخ ریز این محصول به آب شهری وصل می شود و دارای فیلتر برای تصفیه آب می باشد. تکنولوژی UVnano در این محصول به کار رفته که با استفاده از نور فرابنفش، باکتری های موجود در آب را تا 99.99% از بین می برد و باعث می شود آب را به صورت کاملا تمیز و به دور از بیماری ها در دسترس داشته باشید.

 یخچال فریزر ال جی در اصفهان

روی درب یخچال فریزر مذکور طراحی InstaView وجود دارد که استفاده از مواد غذایی را آسان تر می کند و بتوان بدون باز کردن درب یخچال، مواد غذایی درون آن را مشاهده کرد. برای استفاده از آن نیز تنها کافی است 2 بار روی صفحه را لمس نمایید تا بتوانید داخل آن را مشاهده کنید. همچنین دستگیره این محصول به شکل اهرمی Easy Open Handle بوده و کار کردن با آن بسیار آسان می باشد.