http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی الکترواستیل در اصفهان | 09140699618

یخچال الکترواستیل یکی از بزرگترین و باکیفیت ترین تولیدکنندگان کشور ایران است. الکترواستیل در زمینه تولید یخچال و سایر دستگاه‌های برودتی از سال 1340، با تولید محصولات باکیفیت جایگاه بسیار مناسبی کسب کرده است.

نمایندگی الکترواستیل در اصفهان

یخچال الکترواستیل یکی از بزرگترین و باکیفیت ترین تولیدکنندگان کشور ایران است. الکترواستیل در زمینه تولید یخچال و سایر دستگاه‌های برودتی از سال 1340، با تولید محصولات باکیفیت جایگاه بسیار مناسبی کسب کرده است.

یخچال الکترو استیل اولین یخچال‌هایی بود که به سیستم ضد برفک یا همان نوفر مجهز شده است. برند الکترو استیل افتخارات و اختراعات زیادی دارد و قطعاتی که در محصولات خود به کاربرده است بیشتر تولید داخلی است؛ ولی موتور این دستگاه ایتالیایی است.

نمایندگی الکترواستیل در اصفهان

از تولیدات برجسته و باکیفیت این شرکت می‌توان به یخچال الکترو استیل اشاره نمود. محصولات دیگری مثل آبسرد کن، کانکس، سردخانه و اپراتور از تولیدات دیگر الکترو استیل در حوزة صنعت است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی سامسونگ در فولادشهر 

این شرکت معتبر ایرانی در جدیدترین محصولات خود مانند یخچال، از قابلیت های به روزی مانند فیلتر تصفیه آب، موتور قدرتمند و یخساز اتوماتیک، انواع سیستم ها، تکنولوژی، فیلترهای تصفیه و لوازم جانبی کاربردی استفاده نموده است. یکی از این قابلیت ها، دکمه های تنظیم دیجیتالی و پنل های لمسی می باشد. همچنین مصرف انرژی در مدل های جدیدتر یخچال الکترواستیل، بهینه تر شده است.

الکترواستیل در حال حاضر با ظرفیت تولید روزانه 1200 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای خانگی و بیش از 100 دستگاه انواع یخچال و فریزرهای صنعتی، ویترینی و همچنین انواع سردخانه ها و دیگر محصولات با کیفیت، یکی از بزرگترین تولیدکنندگان و پیشگامان کشور در حوزه صنایع برودتی می باشد.

الکترواستیل با 40 سال سابقه در تولید و همکاری بیش از 1000 نفر نیروی کاردان و مجرب، استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات و تجهیزات تکنولوژی و شبکه گسترده خدمات فروش و پس از فروش یکی از بهترین و معروف ترین برندهای ایرانی است.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

مزایای یخچال الکترواستیل 

در یخچال های الکترواستیل از موتورهای اروپایی ACC و Secop استفاده شده است. از تکنولوژی MUFFLER جهت بالابردن راندمان و کاهش احتمال ورودی مایع به درون کمپرسور  که باعث افزایش طول عمر مفید آن شده است بکار برده شده است.

در این یخچال ها از فناوری روز Direct path و حذف حرکات اضافه مبرد استفاده شده که 15 تا 20 درصد کاهش صدا را در پی دارد. حداکثر قدرت و مقاومت ورق های الکترو گالوانیزه با پیش رنگ کره ای با درخشندگی بالا و مقاومت ١۵ ساله نسبت به خوردگی در نظر گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی سامسونگ در شاهین شهر

مصرف انرژی یخچال های الکترواستیل +A و ++A و نوار دور درب قابل تعویض و شستشو است. تنوع بیش از ١۵ مدل انواع یخچال و فریزر خانگی و تنوع محصولات در دسته بندی ساید بای ساید، دوقلو و یخچال فریزر باعث افزایش ارزش برند و رضایت مشتریان و خریداران شده است.

از دیگر ویژگی های یخچال الکترواستیل می توان به موارد زیر اشاره نمود:

کمپرسور خطی

در این فناوری با کم کردن نقاط اصطکاک کمپرسور، علاوه بر کاهش سر و صدا ، طول عمر کمپرسور نیز بیشتر شده است. یخچال های دارای کمپرسور خطی، 30 درصد کمتر از یخچال هایی که دارای کمپرسورهای معمولی هستند انرژی مصرف می کنند.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

کمپرسور خطی یک فن آوری جدید است که نقاط اصطکاک را در کمپرسور های معمولی از 4 به یک کاهش می دهد و علاوه بر کاهش صدا، باعث افزایش طول عمر کمپرسور نیز خواهد شد. این فن آوری به صورت مستقیم کمپرسور را به موتور وصل نموده و صدای کمتری ایجاد می کند. این کمپرسور ها تا 30 درصد انرژی کمتری نیاز دارد.

فیلتر تصفیه آب

این فناوری بدون حذف مواد معدنی، آلودگی های آب را  از بین می برد. با وجود فیلتر آب، دیگر نگران ناخالصی های آب نخواهید بود، چون این وسیله آب را تصفیه می کند. زمانی که رنگ فیلتر عوض می شود و حدود یکسال از استفاده آن می گذرد، زمان عوض کردن فیلتر فرا رسیده است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی سامسونگ در خمینی شهر

سیستم خنک کننده با یون سبز

در این تکنولوژی، از مجرایی که دارای ماده کاتیکان است و همچنین یون های سبز، برای ایجاد هوایی خنک، تازه و پاک در درون یخچال استفاده شده است. در این سیستم؛ هوای تصفیه نشده درون یخچال الکترواستیل از مجرای کاتیکان عبور می کند و بوی بد و باکتری های موجود آن زدوده می شود. هوای خنک پاک و خالص خروجی به همراه یون های سبز در جهات مختلف و در تمامی نقاط یخچال به طور یکسان پخش می شود که باعث سالم ماندن مواد غذایی و ماندگاری بیشتر آن ها خواهد شد.

نمایندگی الکترواستیل

پوشش آنتی باکتریال سیلور نانو

اغلب باکتری هایی که در فضا هستند می توانند به راحتی به داخل یخچال نفوذ کنند و باعث فاسد شدن مواد غذایی شوند، اما با استفاده از فناوری آنتی باکتریال سیلور نانو، دیواره های داخلی یخچال تا 99.9% باکتری ها را از بین می برند و از تکثیر آنها جلوگیری می کنند و در نتیجه نگهداری و حفظ تازگی مواد غذایی را ممکن می سازد.

لامپ های ال ای دی داخلی

ال ای دی های کار شده در یخچال های الکترواستیل در مقایسه با دیگر لامپ ها، سهولت دید را برای مشاهده داخل یخچال فراهم نموده است. یکی از ویژگی های این لامپ ها، کم مصرف بودن آنهاست که گرمای کمتری نیز تولید می کنند و همچنین از طول عمر بالایی برخوردار هستند.

لاستیک دور درب ضد باکتری

bioshield یک عامل ضد باکتریایی است که از از تشکیل باکتری ها در فضای یخچال جلوگیری می کند.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان

دیگر ویژگی های یخچال الکترواستیل

دارای طراحی زیبا و جذاب

داری یخساز اتوماتیک سه حالته در برخی مدل‌ها

تولید درب محصولات با زاویه ٩٠ درجه که از اتلاف انرژی جلوگیری می‌کند و زیبایی خاصی به محصولات می‌بخشد

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

سیستم سرمایش و انجماد سریع

فضای استاندارد و ابعاد و ظرفیت مناسب

سیستم کنترل الکترونیکی

درب بار در برخی مدل‌ها

خدمات پس از فروش عالی

دارا بودن صفحه نمایش در برخی مدل

نکات نگهداری بهینه یخچال فریزر الکترواستیل

نمایندگی الکترواستیل در اصفهان توجه شما را به رعایت چند نکته مهم برای نگهداری بهتر یخچال الکترواستیل جلب می کند:

محل نصب یخچال الکترواستیل نباید مرطوب باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در نجف آباد

برای خارج کردن یخچال الکترواستیل از برق، با کشیدن سیم اقدام به خارج کردن دوشاخه از پریز نکنید.

پریز برق را چک کنید. در صورت شل بودن پریز نسبت به تعمیر آن اقدام کنید و سپس دوشاخه یخچال را به پریز بزنید.

یخچال الکترواستیل را بیش از حد ظرفیت پر نکنید.

مواد غذایی داغ درون یخچال قرار ندهید.

بر روی محصول چیزی قرار ندهید.

ضامینس

در صورتی که قرار است برای بیش از سه هفته از یخچال استفاده نکنید آن را از برق بیرون کشید. 

بر روی سیم برق یخچال الکترواستیل وسایل سنگین قرار ندهید و در صورت مشاهده پارگی در سیم با دست خیس آن را لمس نکنید.

ولتاز ورودی به دستگاه باید 220 ولت باشد.

یخچال را به موقع تمیز کنید.

هنگام نصب دستگاه دقت کنید هر چهار پایه یخچال الکترواستیل بر روی زمین قرار گرفته باشد.