http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

💥نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در شاهین شهر 09140699618 ضامینس

کیفیت ساخت بالا، به کار گرفتن فناوری های جدید و قیمت های مناسب تر به نسبت سایر برندها، از اصلی ترین عواملی است که سامسونگ را به پر فروش ترین برند در زمینه لوازم خانگی تبدیل نموده است.

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در شاهین شهر

کیفیت ساخت بالا، به کار گرفتن فناوری های جدید و قیمت های مناسب تر به نسبت سایر برندها، از اصلی ترین عواملی است که سامسونگ را به پر فروش ترین برند در زمینه لوازم خانگی تبدیل نموده است. یکی از محصولات لوازم خانگی که سامسونگ در آن بسیار شناخته شده ، یخچال است.

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در شاهین شهر

یخچال های سامسونگ در مدل های مختلف و با پیکربندی های متفاوت تولید می شود و حق انتخاب های بسیاری را برای خرید یخچال پیش پای مخاطب قرار داده است. یخچال های سامسونگ دارای ویژگی ها و فناوری های منحصربفردی هستند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ در خمینی شهر

ویژگی های یخچال فریزر سامسونگ

پیکربندی

یخچال فرنچ (فرانسوی)، در قسمت بالای یخچال درب های ساید بای ساید و در پایین نیز فریزر به صورت کشو طراحی می شود.

یخچال ساید بای ساید دور این دور Touch Screen

یخچال ساید بای ساید، در یخچال های ساید بای ساید درب ها در کنار هم طراحی شده که به وسیله یک خط عمودی قسمت فریزر و یخچال از جدا می شود.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

یخچال ساید بای ساید دور این دور

یخچال فریزر بالا پایین، شامل دو درب هستند که معمولا به صورت عمودی طراحی می شوند و قرار گیری فریزر نیز در بالا یا پایین بسته به مدل ها می تواند متفاوت باشد.

یخچال دو قلو

طراحی و جنس و رنگ بدنه

طراحی، بخش مهمی از یخچال است و توجه به آن در خرید یخچال، در زیبایی جلوه ی دکوراسیون آشپزخانه موثر خواهد بود. یخچال های سامسونگ دارای مدل ها و پیکربندی های مختلف است که نحوه طراحی در هر یک از آنها متفاوت است. اما مولفه ای که در این میان ثابت است، مدرن بودن و جذابیت بالای طراحی یخچال های سامسونگ است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در فولادشهر 

جنس بدنه یخچال های سامسونگ به این قرار است:

استیل ضد زنگ

پلاتین سفید

فولاد ضد زنگ

پلاتین سیاه

استیل ضد زنگ Tuscan که در یخچال های رده بالای سامسونگ به کار می رود.

میزان مصرف انرژی

از عوامل اصلی مصرف انرژی در یخچال، کمپرسور است. یخچال های سامسونگ به کمپرسورهای اینورتر مجهز هستند که ۶۰ درصد به نسبت کمپرسورهای عادی، انرژی کمتری مصرف می کنند. 

نمایندگی یخچال فریزر سامسونگ

سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus

در یخچال سامسونگ از سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus استفاده می شود تا از نوسانات دما تا حدود زیادی جلوگیری کند. سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus کمک می کند تا مواد غذایی و سبزیجات و میوه ها تا 70 درصد رطوبت خود را حفظ نمایند، در حالی در یخچال های معمولی حفظ رطوبت تنها 17 درصد است. از طرفی سیستم خنک کننده Twin Cooling Plus هر محفظه را به طور جداگانه برای طراوت و تازگی بیشتر خنک می کند و همچنین بوهای نامطبوع را به طور کلی از بین می برد. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در شاهین شهر 

تبدیل کردن قسمت یخچال به فریزر و بالعکس Flex Zone

یکی از ویژگی های بسیار جذابی که تنها در یخچال های سامسونگ می توان به آن دسترسی داشت، ویژگی FlexZone است. مشکل ذخیره سازی حداکثری اقلام ها و مواد غذایی را با FlexZone یخچال سامسونگ می توان مرتفع کرد. FlexZone به شما این امکان را می دهد تا در مواقعی که شما فضای کافی برای ذخیره سازی اقلام و مواد سبزیجات و میوه های خود ندارید.

بتوانید قسمت فریزر را به یخچال تبدیل کنید و بالعکس. این عمل را برای نگهداری از گوشت، ماهی و سایر مواد غذایی خود در قسمت فریزر می توانید انجام دهید. به علاوه، این امکان نیز فراهم شده تا در صورتی که شما اقلامی برای ذخیره سازی مواد غذایی در قسمت فریزر یا یخچال نداشته باشید، بتوانید یکی از قسمت ها یا به طور کلی هر دو بخش را غیر فعال نموده و در مصرف انرژی صرفه جویی کنید. 

قابلیت Auto fill Water Pitcher

یک ویژگی بسیار جذاب است که می تواند در هر زمانی آب خنک را در یک پارچ آماده کند که برای آماده سازی آن باید به مدت زمان سه ثانیه انگشت خود را بر روی Autofill Water Pitcher نگه دارید و سپس درب یخچال را ببندید. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در خمینی شهر

Metal Cooling

Metal cooling نگهدارنده فلزی خنک کننده در یخچال است، یخچال های Door in Door سامسونگ به این فناوری مجهز هستند. در مواقعی که درب دور این دور یخچال را باز می کنید، فناوری Metal Cooling سرمای یخچال را مدت زمان بیشتری حفظ می کند، این امر به سبب درب فلزی یخچال است که باعث حفظ سرمای داخل یخچال می شود، حتی اگر درب یخچال به طور مکرر باز و بسته شود.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

انعطاف پذیری قفسه ها

انعطاف پذیری قفسه ها در یخچال یک امتیاز بزرگ به حساب می آید. قرار دادن اقلام های استوانه ای در یخچال ما را با مشکل مواجه می سازند، اما یخچال سامسونگ به سبب مجهز بودن به قفسه های منعطف و قابل تنظیم، این امکان را فراهم آورده که به سادگی فضای کافی را برای ذخیره سازی اقلام های بلند و استوانه ای آماده کرد.

قابلیت اتصال به وای فای

سامسونگ در دنیای تکنولوژی پیشرو است و محصولات سامسونگ نیز هوشمند هستند. یخچال های سامسونگ نیز از این قاعده مستثنی نیست و مدل های رده بالای سامسونگ به صورت هوشمند طراحی می شوند و این امکان فراهم آمده است که از طریق گوشی با نصب برنامه بتوان عملکرد و کارایی یخچال را کنترل نمود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال فریزر ال جی در اصفهان

قفسه های مستحکم و بدون لرزش

از دیگر ویژگی قفسه های شیشه ای یخچال سامسونگ، مستحکم بودن و نداشتن لرزش است که می توان اقلام های سنگین را بر روی آن قرار داد؛ بدون آنکه نگران شکستن قفسه باشید.

 یخچال فریزر سامسونگ

ماندگاری

سامسونگ از نظر ماندگاری در میان برترین برندها قرار دارد و این موضوع نیز به سبب کیفیت بالای ساخت محصولات سامسونگ است. یخچال های سامسونگ از نظر دوام حدود ۱۵ تا ۲۵ سال دوام و ماندگاری دارند که این ارقام می تواند در مدل های مختلف متفاوت باشد.