http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی لباسشویی ال جی در شاهین شهر| 09140699618

ماشین لباسشویی ال جی مدلWM-K702 دارای رتبه مصرف انرژی A+++ است و مصرفی بهینه دارد.

معرفی انواع مدل های ماشین لباسشویی ال جی

ماشین لباسشویی ال جی مدلWM-K702NW ظرفیت 7 کیلوگرم

در ماشین لباسشویی ال جی مدلWM-K702NW  از موتور دایرکت درایو بدون تسمه و گیربکس ال جی استفاده شده که یکی از بی صدا ترین ماشین های لباسشویی ها ی حال حاضر جهان است  و به راحتی در هر ساعتی از شبانه روز می توان، بدون ایجاد کوچکترین سروصدا، لباسشویی را روشن کنید. WM-K702 دارای رتبه مصرف انرژی A+++ است و مصرفی بهینه دارد.

از دیگر ویژگی های این لباسشویی، سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه موتور، صفحه نمایش و پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص تعطیلات، صرفه‌جویی آبکشی، چرخش چرخه اضافی لباس بچه،لباس مشکی و شست‌وشوی سریع دست شو می باشد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-721NS ظرفیت ۷ کیلوگرم

نوع مخزن این مدل بصورت درب از جلو است و سرعت چرخش موتور 1200 دور در دقیقه می باشد. دارای لوله آب سرد و گرم می‌باشد و دارای صفحه نمایش است. از برنامه‌ها و حالت‌های خاص تعطیلات، صرفه‌جویی، آبکشی، چرخش چرخه اضافی لباس بچه لباس مشکی وشست‌وشوی سریع دست شو پشتیبانی می کند.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S ظرفیت 8 کیلوگرم

قابلیت Add Item ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-845S این امکان را به شما می دهد که پس از آغاز فرآیند شست‌وشو، لباس‎های فراموش‌شده را به دیگ اضافه کنید. فناوری بخار به کار رفته در دستگاه، مواد آلرژی‌زا را از بافت پارچه حذف می کند و باعث می‌شود لباس‌ها کمتر چروک شود. در حالت شست‌وشوی سریع، تنها در 14 دقیقه یک سیکل شست‌وشو کامل می‌شود. ال‌جی با در نظرگرفتن شش حالت حرکتی برای دیگ، چیزی مشابه شست‌وشوی دستی را شبیه‌سازی کرده است. 

از ویژگی‌های دیگر این ماشین لباسشویی رتبه انرژی+++A، سرعت چرخش دور در دقیقه و قفل کودک می باشد. پشتیبانی از برنامه‌ها و حالت‌های خاص صرفه‌جویی آبکشی، چرخش چرخه اضافی شست‌وشوی سریع نیز از دیگر مشخصات این لباسشویی است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در نجف آباد 

ماشین لباسشویی ال جی مدل G840S ظرفیت 8 کیلوگرم

این ماشین لباسشویی دارای 15 برنامه اصلی و 19 برنامه فرعی شستشو می باشد و پنل لمسی دارد. ویژگی های دیگر ماشین لباسشویی ال جی مدل G840S شامل بخار شو، قابلیت افزودن لباس حین کار، فناوری Smart ThinQ، برنامه شستشوی بی صدا، برنامه شستشوی 30 دقیقه ای و قفل کودک قابل ذکر می باشد.

رتبه انرژی این لباسشویی+++A است و دارای سرعت چرخش موتور:140 دور در دقیقه بوده و قفل کودک دارد، همچین از برنامه‌شست‌وشوی سریع پشتیبانی می کند.

برای دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-821NW ظرفیت 8 کیلوگرم

در این ماشین لباسشویی، چرخش با سرعت کنترل‌شده و امکان چرخش دیگ به هر دو جهت چپ و راست تلفیق‌شده است، شستشوی مطلوبی ارائه می دهد. لباسشویی‌های هوشمند ال‌جی پس از بررسی لباس‌ها و تخمین وزن آن، بهترین زمان شستشو و آبکشی را به‌صورت خودکار انتخاب می کند که باعث کاهش مصرف آب و انرژی می‌شود. شستشوی سریع و تمیز با TURBOWASH در TurboWash ، از قابلیت آب‌افشان فشار قوی استفاده شده تا با شستشو  در زمان کوتاه تر، در انرژی نیز صرفه جویی شود.

از ویژگی های دیگر این لباسشویی رتبه انرژی+++A، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه موتور، صفحه نمایش، قفل کودک و پشتیبانی از برنامه‌های آبکشی، چرخش شست‌وشوی سریع، فناوری حباب ساز می باشد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل wm-843 ظرفیت 8 کیلوگرم

ماشین لباسشویی ال جی مدل wm-843  توانایی 6 حرکت شستشو را دارد که لباس‌ها را در چندین جهت حرکت می دهد که لباس ها را بسیار تمیز می کند و از کیفیت لباس نیز کاسته نمی شود. از ویژگی‌های این محصول رتبه انرژی+++A، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، بخارشو، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه، صفحه نمایش، قفل کودک و پشتیبانی از برنامه‌شست‌وشوی سریع قابل ذکر می باشد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-966SW ظرفیت 9 کیلوگرم

تکنولوژی موتور اینورتر دایرکت درایو با کمترین کمترین صدا و شبیه ساز شستشو است. 

از ویژگی‌های ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-966SW، رتبه انرژی+++A، قابلیت اضافه کردن لباس حین کار، بخارشو، سرعت چرخش 1400 دور در دقیقه و پشتیبانی از برنامه‌شست‌وشوی سریع را می توان نام برد.

ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G105SW ظرفیت 10.5 کیلوگرم

سرعت چرخش موتور ماشین لباسشویی ال جی مدل WM-G105SW ، 1400 دور در دقیقه می باشد و می‌تواند لباس را تا حد بسیار زیادی آبگیری کند. دارای صفحه نمایش است و رتبه انرژی +++A دارد. قابلیت اضافه کردن لباس حین کار دارد و از برنامه‌ها و حالت‌های خاص صرفه‌جویی وشست‌وشوی سریع و هوشمند پشتیبانی می کند.

برای دریافت مشاوره می توانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

انتخاب ماشین لباسشویی مناسب ال جی

نمایندگی لباسشویی ال جی در شاهین شهر، برای انتخاب بهترین مدل لباسشویی ال جی که نکات مهمی را در هنگام خرید این محصول به شما توصیه می کند.

قبل از انتخاب مدل مناسب ماشین لباسشویی بهتر است، میزان بودجه ای مشخص  برای خرید این دستگاه کنار بگذارید. ماشین لباسشویی‌های ال جی دارای تنوع بالا با قیمت‌ها و ویژگی‌های مختلف در بازار هستند.

خرید یک لباسشویی مناسب را با تعیین ظرفیت مناسب ماشین لباسشویی و با توجه به تعداد افراد خانواده و میزان مصرف شستشوی لباس مشخص کنید می‌شود.

قبل از انتخاب و خرید ماشین لباسشویی، بهتر است فضای مورد نیاز برای قرارگیری دستگاه را در منزل مشخص نمایید و سپس ماشین لباسشویی را با ابعاد مورد نظر خریداری نمایید. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان

ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی

استفاده آسان

استفاده از ماشین لباسشویی‌های ال جی بسیار آسان است. این شرکت کاتالوگ با اختیار قراردادن کاتالوگ محصول، ارائه خدمات قوی پس از فروش و مشاوره تلفنی به مشتریان خود، کار با این دستگاه را برای مشتری آسان کرده است.

قابلیت کنترل از راه دور

یکی ویژگی های ماشین لباسشویی ال جی، قابلیت کنترل از راه دور یا وجود تایمر و اتصال به اینترنت می باشد. با این قابلیت دیگر نیاز نیست که برای خاموش و روشن کردن دستگاه در منزل باشید، می توانید این کار را از راه دور انجام دهید.

برنامه های پیشرفته شستشو

قابلیت‌ها و برنامه‌های پیشرفته موجود در ماشین لباسشویی ال جی  وجه تمایز مهم این لباسشویی ها با برندهای دیگر است. از جمله این قابلیت‌ها ویژگی‌ها می‌توان تنظیمات بخار، تنظیمات چرخش، شستشوی هوشمند و غیره را نام برد.