http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان - 09140699618

سامسونگ، ماشین لباسشویی هایی را با رتبه مصرف انرژی +++A وارد بازار کرده است و دیگر مصرف کننده لازم نیست نگران مبلغ برق ماهیانه باشد.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان

قبل از خرید ماشین لباسشویی به چه نکاتی توجه کنیم؟

رتبه مصرف انرژی

سامسونگ، ماشین لباسشویی هایی را با رتبه مصرف انرژی +++A وارد بازار کرده است و دیگر مصرف کننده لازم نیست نگران مبلغ برق ماهیانه باشد. بعضی از لباسشویی های سامسونگ که دارای رتبه مصرف انرژی +++A هستند، مدل هایی مانند J1466، J1264 و J1477 هستند که با کاریی بالا و عملکرد بهینه، میزان مصرف انرژی را به حداقل می رسانند.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان

قیمت ماشین لباسشویی

هر کدام از مدل های مختلف ماشین لباسشویی های سامسونگ با توجه به ویژگی ها و امکاناتشان، قیمت متفاوتی دارند. نیاز شما در انتخاب نوع ماشین لباسشویی سامسونگ مهمترین نکته در آپشن ها و قیمت آن دارد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در نجف آباد 

موتور ماشین لباسشویی

هر خانواده بنا به شرایط و نیاز، در طول هفته چندین بار از لباسشویی استفاده می کند، پس نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان به شما توصیه می کند لباسشویی را انتخاب کنید که موتور قویتری دارد. در مدل های جدیدتر لباسشویی های سامسونگ؛ تسمه حذف شده و عملکرد باکیفیتی را از به مصرف کننده ارائه نموده و در عین حال، لرزش کمتری دارند و صدای کمتری تولید نیز می کنند.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

ظرفیت ماشین لباسشویی

ظرفیت ماشین لباسشویی به تعداد خانواده بستگی مستقیم دارد. برای یک خانواده دو نفره؛ یک ماشین لباسشویی سامسونگ 6 کیلویی کافی است و یک ماشین لباسشویی 7 یا 8 کیلویی نیز برای خانواده 3 یا 4 نفره مناسب می باشد.

ویژگی های هوشمند

بهترین ویژگی هوشمند لباسشویی سامسونگ از نظر کاربران Smart Check می باشد که یک سیستم عیب یابی هوشمند است. در این صورت به راحتی می توان از طریق گوشی همراه، لباسشویی سامسونگ را عیب یابی و تعمیر نمود.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در فولادشهر

نحوه تشخیص ماشین لباسشویی سامسونگ اصل

طبق توصیه نمایندگی لباسشویی سامسونگ در اصفهان، مهمترین نکته در هنگام خرید ماشبن لباسشویی، اصل یا تقلبی بودن ماشین لباسشویی است. ماشین لباسشویی اصلی و تقلبی سامسونگ، تفاوت های زیادی با هم دارند که از جمله می توان کیفیت شستشو، عمر مفید دستگاه، میزان مصرف انرژی و بسیاری از ویژگی های دیگر را برشمرد.

یکی از بهترین روش ها برای تشخیص اصلی یا تقلبی بودن لباسشویی سامسونگ، جستجوی شماره مدل ماشین لباسشویی در گوگل است، در این صورت می توانید عکس های مدل اصلی و مشخصات آن را ببینید و با دستگاه موجود مقایسه کنید.

نمایندگی لباسشویی سامسونگ

بهترین ماشین لباشویی درب از بالا سامسونگ

نسل های قدیمی تر لباسشویی های سامسونگ مانند مدل های درب از بالا، طرفداران زیادی ندارند اما ظرفیت بالای 11 کیلویی برخی از مدل ها مانند WA15B برای برخی از مشتریان، جذاب و مناسب است. سامسونگ در این لباسشویی از تکنولوژی Air Turbo Drying system استفاده کرده است.

سامسونگ با بهره گیری از تکنولوژی نوین Wobble در لباسشویی wa15b و تعیین یک استاندارد جدید برای مراقبت از پارچه، شست و شوی چند جهته را به ارائه نموده است که از گره خوردن لباس ها به هم و آسیب رسیدن آن ها جلوگیری می کند. ماشین لباسشویی WA15B در مقایسه با مدل هایی که مجهز به تکنولوژی Wobble نیستند آب کمتری مصرف می کند. این لباسشویی سامسونگ دارای رتبه مصرف انرژی A، تعداد 9 برنامه شستشو و مجهز به صفحه نمایش  LED می باشد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در شاهین شهر

لباسشویی 9 کیلویی W90

این لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ برای خانواده های با جمعیت بالا و متوسط، مناسب است و  رتبه مصرف انرژی +++A دارد. لباسشویی 9 کیلویی W90  می تواند به وای فای و گوشی های هوشمند متصل شود. می توان با استفاده از سیستم کنترل خطای Smart Check مشکلات دستگاه را شناسایی و برطرف نمود.

لباسشویی. W90 پرفروش ترین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ است. از دیگر مشخصات این لباسشویی می توان به نوع موتور دیجیتال اینورتر، دور موتور1400 و 14 برنامه شستشو اشاره کرد. این لباسشویی مجهز به اسمارت چک و نمایشگر لمسی LED است.

ماشین لباسشویی 9 کیلویی سامسونگ

یکی از بهترین لباسشویی های 9 کیلویی سامسونگ، مدل P1494 است که به راحتی از طریق گوشی همراه نیز قابل کنترل است. لباسشویی 1494 سامسونگ هر جنس لباس مثل کتان، الیاف مصنوعی و یا حتی لباس کودک را  با برنامه 30 دقیقه ای Bubble Soak با نفوذ حباب به بافت لباس و از بین رفتن دائمی لکه ها می شوید.

در لباسشویی 1494 سامسونگ، فناوری (ecobubble)استفاده شده که، هوا، آب و مواد شوینده را ترکیب می کند و باعث نفوذ هرچه سریع تر حباب به بافت لباس و شست و شوی آن در دمای کمتر می شود. همچنین تکنولوژی حباب ساز به کاهش هزینه های مصرف و حفظ محیط زیست کمک می کند. از مشخصات دیگر  این لباسشویی نوع موتور اینورتر، دور موتور1400 و 11 برنامه شستشو را نام برد.

لباسشویی 8 کیلویی W80

لباسشویی 8 کیلویی W80 ظرفیت مناسب و طراحی زیبایی دارد. بهره گیری از موتور پرقدرت دیجیتال اینورتر و سیستم بخارشور، از مهمترین قابلیت های لباسشویی W80 هستند. این لباسشویی سامسونگ به تکنولوژی ادواش نیز مجهز است و در زمان شستشو نیز می توان لباس های جامانده را به پروسه شستشو اضافه کرد. از دیگر ویژگی های لباسشویی 8 کیلویی W80  می توان به دور موتور1400، برچسب انرژی +++A و 14 برنامه شستشو اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در خمینی شهر

ماشین لباسشویی 8 کیلویی سامسونگ

لباسشویی 8 کیلویی Q1255، یکی از پرفروش ترین لباسشویی های 8 کیلویی موجود در بازار است. ویژگی Drum Clean در این لباسشویی این امکان را فراهم کرده تا تنها با فشار یک دکمه، دمای آب را به 70 درجه برساند و با بالاترین سرعت RPM پسماند ماده شوینده و چرک روی سطح داخلی دیگ شست و شو را از بین ببرد.

برای دریافت مشاوره میتوانید از طریق شماره 09140699618 به صورت مستقیم با آقای مهندس اقبال تماس بگیرید.

یکی از بهترین ویژگی های لباسشویی Q1255 سامسونگ؛ Bubble Soak  است که لباس ها را در حباب ها غوطه ور می کند و سخت ترین لکه ها را از بین می برد. از دیگر مشخصات لباسشویی  8 کیلویی Q1255 نوع موتور UNT، دور موتور 1200 و برچسب انرژی++A است.

بهترین ماشین لباسشویی 7 کیلویی سامسونگ

این ماشین لباسشویی 7 کیلویی به خوبی نیاز یک خانواده 3 نفره را برطرف می کند. لباسشویی های 7 کیلویی سامسونگ، در دسته لباسشویی های پرفروش سامسونگ قرار گرفته اند. J1264 ، یکی از لباسشویی های 7 کیلویی است که در عین داشتن قیمت، برای استفاده روزمره نیز بسیار مناسب است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی لباسشویی ال جی در اصفهان

سامسونگ در این لباسشویی از ویژگی عیب یابی هوشمند استفاده شده، به این ترتیب می توان به راحتی معایب لباسشویی را شناسایی و برطرف کرد. در مورد ویژگی های دیگر لباسشویی 7 کیلویی J1264 می توان به ظرفیت 7 کیلوگرم، نوع موتورDIM، دور موتور1200 دور، برچسب انرژی +++A و 6 برنامه شستشو اشاره کرد.

لباسشویی سامسونگ

بهترین ماشین لباسشویی 6 کیلویی سامسونگ

برای یک خانواده 2 نفره؛ ماشین لباسشویی سامسونگ با ظرفیت 6 کیلوگرم مناسب است. برخی از مدل های 6 کیلویی لباسشویی سامسونگ مانند B1253 به تکنولوژی های پرطرفدار Eco Bubble یا حباب سازی مجهز هستند و می توانند در دمای پایین نیز لکه ها را به راحتی پاک کنند. از مشخصات دیگر  لباسشویی B1253 دور موتور1200،برچسب انرژی++A و 6 برنامه شستشو قابل ذکر است.