http://www.zamins.ir/articles/view-44899.aspx

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در فولادشهر - ضامینس

بهترین نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در فولادشهر با گارانتی معتبر و قیمتی مناسب - تعمیر انواع مدل های لباسشویی در اصفهان

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در فولادشهر

         09140699618// 09136446779 مهندس اقبال 

برای درخواست آنلاین تعمیر لباسشویی در فولادشهر اصفهان می توانید از طریق چت واتس آپ سایت مراجعه کنید.

عیب یابی لباسشویی ایکس ویژن

صافی ها و شیلنگ های تأمین آب لباسشویی ایکس ویژن:

لباسشویی ایکس ویژن به کمک شیلنگ های لاستیکی که برای تامین آب ماشین لباسشویی به شیر آب شهری متصل می شوند، آبگیری را انجام می دهد. گاهی حتی طول این شیلنگ ها به 2 تا 3 متر می رسد. در انتهای شیلنگ و در محل اتصال به شیر، صافی ها یا فیلترهای کوچکی وجود دارند که جهت جلوگیری از ورود رسوبات و مواد موجود در آب به داخل لباسشویی و شیر برقی، استفاده می شوند.

سوئیچ سطح آب یا سوئیچ فشار لباسشویی ایکس ویژن:

سوئیچ سطح آب ماشین لباسشویی که یک سوئیچ فشاری است، ولتاژ برق ورودی به شیر برقی را کنترل می کند. در واقع جریان از تایمر یا برد الکترونیکی به سوئیچ فشار و از این قطعه به شیر برقی می رسد. در صورتی که سوئیچ سطح آب ایراد داشته باشد، ممکن است پیش از رسیدن آب به مقدار مناسب جریان را از شیر برقی قطع کند و یا از همان ابتدا اینکار را انجام دهد که در این حالت باید تعویض شود. 

بیشتر بخوانید: نمایندگی تعمیر یخچال امرسان در فولادشهر

سلکتور، تایمر یا برد الکترونیکی لباسشویی ایکس ویژن:

تایمر مکانیکی در مدل های قدیمی تر لباسشویی ایکس ویژن استفاده می شود و در مدل های جدیدتر به جای این قطعه از برد الکترونیکی استفاده می شود. تایمر یا برد وظیفه هدایت جریان الکتریکی به قطعات مختلف از جمله شیر برقی را برعهده دارد که در حین مرحله آبگیری سیکل شستشو اینکار را انجام می دهد. اگر ایرادی در تایمر یا برد لباسشویی ایکس ویژن وجود داشته باشد ممکن است ولتاژ لازم برای عملکرد شیر برقی به آن نرسد و آبگیری انجام نشود که راهکار موجود در این حالت تعویض تایمر یا برد است. برای تست تایمر باید در حین مرحله آبگیری، ولتاژ کنتاکت های تایمر یا پایانه های الکتریکی برد اندازه گیری شود. این اندازه گیری به خاطر خطر برق گرفتگی باید توسط تعمیرکار مجاز و حرفه ای انجام شود.

فشار آب:

شیر برقی لباسشویی ایکس ویژن برای عملکرد صحیح خود به حداقل فشار آبی در حدود 20 psi نیاز دارد. کم بودن فشار آب آشپزخانه در بعضی موارد مثل منازل آپارتمانی می تواند مشکل ساز شده و علت نیامدن آب داخل لباسشویی ایکس ویژن شما باشد.

ضامینس

مسدود شدن فیلتر پمپ لباسشویی ایکس ویژن:

برای تخلیه آب لباسشویی ایکس ویژن یک پمپ تخلیه آب طراحی شده که در چندین زمان حین انجام یک برنامه آب داخل لباسشویی ایکس ویژن را تخلیه می کند، برای جلوگیری از آسیب به پمپ و نظافت لباسشویی ایکس ویژن یک فیلتر قبل از پمپ نصب شده است تا رسوبات و اجرام گوناگون قبل از رسیدن به پمپ و آسیب رساندن به آن متوقف شوند. اگر این فیلتر توسط اشیاء مسدود شود دیگر پمپ لباسشویی ایکس ویژن قادر به تخلیه آب نیست و باید فیلتر را باز کنید و آن را کاملا تمیز کنید.

مسدود شدن شیلنگ تخلیه لباسشویی ایکس ویژن:

شیلنگ تخلیه معمولا به مسیر تخلیه فاضلاب پشت لباسشویی ایکس ویژن و یا سیفون زیر سینک ظرفشویی نصب شده گرفتگی در مسیر فاضلاب از تخلیه آب ماشین لباسشویی جلوگیری کند.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در فولادشهر

خرابی پمپ تخلیه آب لباسشویی لباسشویی ایکس ویژن:

پمپ تخلیه، وظیفه تخلیه آب لباسشویی ایکس ویژن را دارد. در بعضی موارد دیده شده که اشیاء و رسوبات از فیلتر آب تخلیه عبور کرده و به پمپ رسیده اند و باعث شکستن پره های پمپ و آسیب جدی به پمپ تخلیه شده اند و یا خود پمپ در اثر کارکرد زیاد و فرسایش از کار افتاده اگر همچین مواردی پیش آید لباسشویی تخلیه نمی کند در چنین مواردی فقط باید پمپ تخلیه تعویض شود که توسط سرویسکار مجاز صورت می گیرد.

بیشتر بدانید : نمایندگی لباسشویی مرسی در نجف اباد

خرابی برد یا تایمر لباسشویی ایکس ویژن:

برد یا تایمر لباسشویی ایکس ویژن به عنوان مغز و فرمانده اصلی لباسشویی است و دستور شروع و قطع هر قطعه ای را در زمان مشخص صادر می کنند خرابی برد یا تایمر باعث اختلال در کارکرد دستگاه، تخلیه نکردن آب و ... می شود.

ضامینس

علت لرزش لباسشویی ایکس ویژن:

علت لرزش لباسشویی ایکس ویژن که در بعضی مواقع با سر و صدای زیاد همراه بوده می ‌تواند یک نقص فنی کلی یا دلایل کوچکی مثل محل قرارگیری نامناسب باشد. خرابی کمک فنر ماشین لباسشویی، بارگیری نامنظم لباس ‌ها و تراز نبودن محل نصب ماشین لباسشویی اصلی ترین علت لرزش ماشین لباسشویی می ‌باشند. علت لرزش لباسشویی در طولانی مدت می ‌تواند بر نحوه عملکرد کلی دستگاه تاثیر منفی داشته باشد. تشخیص اینکه این ایراد از نقص پیش آمده در کدام قسمت ماشین لباسشویی ایکس ویژن نشئت گرفته بسیار مهم است. 

جدا شدن وزنه‌های بالانس ماشین لباسشویی ایکس ویژن:

این قطعات که وظیفه بالانس بودن لباسشویی ایکس ویژن را بر عهده دارند، بعضی مواقع با مشکل عدم اتصال به محل قبلی مواجه می‌شوند. این ایراد علت لرزش ماشین لباسشویی است. برای رفع این مشکل وزنه‌ های جدا شده را با اصول تعیین شده به جایگاه اصلی برگردانید.

نمایندگی تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در فولادشهر

معیوب شدن قطعات تعبیه شده در مخزن لباسشویی ایکس ویژن:

تکان خوردن لباسشویی ایکس ویژن و لرزش ‌های ایجاد شده در این دستگاه بعضی مواقع تحت تاثیر آسیب دیدگی قطعات نصب شده در مخزن لباسشویی است. به عنوان نمونه از کار افتادن قطعه بلبرینگ علت لرزش ماشین لباسشویی در مدل‌های مختلف است.

بیشتر بخوانید: نمایندگی یخچال بوش در نجف آباد

مشکل در قطعه تاخو دلیل لرزش لباسشویی ایکس ویژن:

تنظیم جریان برق مورد نیاز در لباسشویی ایکس ویژن تحت فعالیت قطعه تاخو تامین می ‌شود. خراب شدن این قطعه بهم خوردن تنظیمات برق رسانی و در نتیجه لرزش دستگاه را به همراه دارد. 

خرابی کمک فنر لباسشویی ایکس ویژن و لرزش آن:

بروز آسیب دیدگی در کمک فنر لباسشویی ایکس ویژن که مختص مدل درب از جلو این دستگاه بوده علت لرزش لباسشویی می ‌باشد. کمک فنر در حالت عادی مانع تکان خوردن بی مورد دیگ شستشو شده و لرزش را تا حد زیادی کاهش می ‎دهد. علاوه بر این مورد دیگ لباسشویی ایکس ویژن با فنرهای نگهدارنده مخصوص ثابت نگه داشته شده است. بروز مشکل در این کمک فنرها لرزش دیگ شستشو در نتیجه تکان خوردن لباسشویی را به دنبال دارد. تعمیر لرزش لباسشویی در این حالت با تعمیر و تعویض کمک فنر در سیستم ماشین لباسشویی صورت می ‌گیرد.

 تعمیر لباسشویی ایکس ویژن در فولادشهر

کد خطا (ارور) لباسشویی ایکس ویژن

علت نمایش کد خطا یا ارور E01 لباسشویی ایکس ویژن چیست؟

درب قفل نشده است

علت نمایش کد خطا یا ارور E02 لباسشویی ایکس ویژن چیست؟

آب داخل دستگاه نمی رود

علت نمایش کد خطا یا ارور E03 لباسشویی ایکس ویژن چیست؟

ایراد پمپ

علت نمایش کد خطا یا ارور E04 لباسشویی ایکس ویژن چیست؟

آب زیادی وارد دستگاه شده است

علت نمایش کد خطا یا ارور E05 لباسشویی ایکس ویژن چیست؟

ایراد هیتر یا ترمیستور

علت نمایش کد خطا یا ارور E06 - E08 لباسشویی ایکس ویژن چیست؟

ایراد موتور

علت نمایش کد خطا یا ارور E10 لباسشویی ایکس ویژن چیست؟

ایراد هیدروستات